Problemen bij Windows Volumemixer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterFJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
3
Ik vind het altijd leuk om bij het gamen het op te nemen. Dit doe ik dan met Fraps. Ik gebruik Skype eronder om met vrienden te praten. Maar ik onderga een probleem.

Als ik film, neem je het beeld op. Maar ook het geluid. En als ik Battlefield 3 opneem, neemt hij geen geluid op. Maar ik hoor het wel via de speakers. Dit probleem is ook bij FIFA 12 zo.

Ik heb laatst een SSD gekocht. Ik heb mijn HDD's geformatteerd, en Windows geïnstaleerd op de SSD. Dus mijn hele computer was helemaal schoon. Windows staat op de SSD en mijn HDD's van 1Tb per stuk staan in RAID 0.

Maar het probleem blijft zich voordoen. Hij neemt het geluid van Skype wel op, daarom vind ik het zo vreemd. Als ik naar Volumemixer ga, kun je alle programma's afzonderlijk van elkaar harder of zachter zetten. Als ik Battlefield 3 of FIFA 12 opstart, dan staan ze er helemaal niet tussen. Ik heb ook al naar afspeelapparaten gekeken, én alles uitgeschakeld. Maar ik hoor nog steeds geen geluid door het filmpje. Wél door de speakers.

Ik weet niet meer precies wanneer dit probleem zich voordeed. Ik heb wel een geluidskaart: Een ASUS Xonar Essence STX.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem. Want een filmpje zonder geluid van de game zelf is best wel saai.

Iniedergeval bedankt,

Freerk
 
Mmm inderdaad echt vaag, al een keer geprobeerd met een ander opname programma? HyperCam?
 
Mmm inderdaad echt vaag, al een keer geprobeerd met een ander opname programma? HyperCam?

Nou, als ik het opneem met Audacity, neemt hij het wel op. Maar alleen met Fraps kan ik ook nog de microfoon erbij opnemen. Dat kan niet met Audacity, omdat Skype de microfoon gebruikt. Audacity is alleen op opnameprogramma
 
Mmm inderdaad echt vaag, al een keer geprobeerd met een ander opname programma? HyperCam?

Yo hee het is al klaar! Ik heb mijn Xonar Essence STX driver eraf gegooit, de aller nieuwste geïnstaleerd, en hij staat er nu bij! De reden dat ik niet de nieuwste had was dat ik problemen had met mijn microfoon. Soms deed hij het oppeens niet meer. En doordat ik een lagere driver had, bleef die het wel doen. Maar nu nog hopen dat hij het wel goed doet! Perfect!

Hartstikke bedankt voor het meedenken!

Freerk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan