problemen instaleren meerdere games op vista 32-bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian89nl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2010
ik heb met verschillende games op vista een probleem dat ik niet op gelost krijg.

als ik een game bv. juiced 2 HIN probeer te installeren dan krijg ik in de laatste fase van de installatie een melding :

feature : Juiced 2 : HIN
Components : 4 Files
File : D: data2.cab
error : gegevensfout (cynische reductie Controle)

dit krijg ik ook bij andere spellen zoals de nieuwste Unreal tournament en andere games uitgebracht in 2010 en 2009

mijn pc heeft het volgende aan hardware

een van de recentste moederbord.
met daar op 8 gB Ram geheugen 2x 4gb duel van kingston
2x de 4800 serie van assus grafishe kaart in cross
4TB hard disk
een dualcore to quad processor

de rest zal er wel nie toe doen den ik.

mijn systeem draait op de 32/bit versie van vista een legitieme en geactiveerde versie en van a tot z geüpdatet

weed iemand hoe dit probleem te verhelpen

b.v.d. , Brian Sijbers

Hallo Brian,

Lijkt mij iets met het geheugen, dvd speler of harddisk.
Je installeert vanaf DVD neem ik aan?

1. Test je geheugen
Download hier een CD met allemaal diagnostische programma's om je hardware te testen. Deze brand je op CD (of DVD) en plaats je in je computer. Als het goed is kom je nu in een menu. Hier kies je voor Memory -> Memtest 4.10. Deze test start automatisch en kan even duren. Laat hem 2x lopen (boven zie je bij pass het percentage staan als de test klaar is). Als je niets rood gemarkeerd in je scherm ziet is alles ok en zal het verder niet aan je geheugen liggen.

2. Test je DVD speler
Dit is wat moeilijker. Ik weet niet of je nog een andere DVD speler hebt liggen die je even kunt aansluiten om te testen of het hier aan ligt?

3. Test je harde schijf
Alweer met de bootcd die je bij de eerste stap hebt gedownload. Ga nu naar het menu en selecteer "Harddisk". Hier vind je allerhande test tooltjes. Beste is om een tool te kiezen die bij je merk harde schijf past. Als je dus een Samsung Harde schijf hebt kun je het beste voor de Samsung tool gaan. Hierna kun je in het programma tests uitvoeren (welke ook wel even kunnen duren, houd rekening met een aantal uur).

Daarnaast, je zegt dat je een harde schijf hebt van 4TB? Je bedoelt zeker 2x 2TB dan. Heb je deze nog in een RAID opstelling of gewoon los?
Verder vind ik het wat moeilijk om me in dit probleem in te leven. Je geeft wel wat informatie over je computer maar als je goede hulp wilt zal het toch wat specifieker moeten.
2x de 4800 serie van Asus in Crossfire is ook wat vaag omschreven. Het zijn 2 kaarten in de 4800 serie ja, maar welke precies?
En processor dual core to quad? Het is Dual core of Quad core. Deze specificaties vind je als je naar START gaat, dan rechtsklik op "Computer" en kiest voor "eigenschappen".

Suc6!

Laatst bewerkt:
Spellen neem ik aan niet in de winkel gekocht maar van internet?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan