Problemen installatie Crysis Editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonko41

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
Berichten
115
Hallo allemaal

Ik wil graag de Crysis Editor spelen.
Ik heb de demo gedownload (waar de editor bij zit) maar na de installatie als ik op
de Editor.exe druk krijg ik een foutmelding met in het beeld de tekst " Editor.exe kan onderdeel niet vinden

met daaronder het kan niet ge omdat "ijl15.dll" niet kan worden gevonden heb opnieuw installeren van de editor kan dit miss verhelpen.
nadat ik hem opnieuw heb geinstalleerd geeft hij gewoon dezelfde foutmelding:mad:
Ik snap er niks van en in heb XP en mijn pc kan Crysis makkelijk aan.

Als jullie mij kunnen helpen graag:eek:
 
Download het bestand hier, en plaats 'm in de map waar de editor staat.
Werkt het dan nog niet, plaats het bestand dan (ook) in de submap System32 van je Windows.

Succes,

Tijs.
 
elke keer als ik hem erop zet vraagt hij naar een nieuw dll bestand, ik heb er nu al 3 opgezet en vraagt steed weer naar een nieuwe. zo kan ik oneindig door blijven gaan:S ik snap er echt niks van
 
Laatst bewerkt:
ik heb er nu e paar opgezet en nu denk ie wel effe, ik dacht yes nu doet ie het, maar nu krijg ik een andere melding er staat als titel Memory Manager en als tekst eronder "could not acces crysytem.dll (check memory directory)

enig idee wat ik nu moet doen?
 
De melding zal wel anders zijn geweest: "Could not access CrySystem.dll (check working directory)"
Dat betekent dat crysystem.dll niet gevonden kon worden.
Download 'm hier, en geef bij het uitpakken als uitpakcode: www.icrcb.org.cn

Verder dezelfde instructies als boven: Eerst in de map waar de editor staat, werkt dat niet dan evt. in de System32 submap van Windows.

Succes,

Tijs.
 
ja idd, maar nadat ik die erook op heb gezet zegt ie nog steeds als ik de editor wil opstarten dat hij could not access crysystem:S

maar die staat al wel in die map, en ik vind het gewoon raar en dom dat als je iets installeert je alleemaal dingen moet doen om dat ding aan de praat te krijgen.
maar weet je misschien wat er dan wel gedaan moet worden, maar in ieder geval al duizendmaal dank tot nu toe
 
Het spijt me, maar meer tips heb ik niet voor je.

Hopelijk heeft iemand anders hier op het forum een idee.

Tijs.
 
oke ik heb even verder gekeken, en hij zegt dat hij shallocator.dll nodig heeft.
Weet jij waar ik die kan downloaden?
 
Je lijkt 'm hier te kunnen downloaden (+ een hoop andere Crysis-gerelateerde .dll's ook), maar ik weet helemaal de status niet, dus check op virussen etc.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan