problemen met AA 2.1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
ey allemaal

heeft r iemand veel verstand van Amerika's Army????
zo ja dan heb k dus een vraag

sinds ik versie 2.1.0 heb, kan k niet meer sniperen en d laatste tijd kan k ok nie meer spelen.
er komt dan t staan "authorized faild" (of zoiets)

ik kan ok al nie op http//login.amerikasarmy.com komen dus zelf denk k dat gewoon alles plat ligt :mad: .

heeft r iemand meer info over???????

( begin onderaan t lezen )

Laatst bewerkt:
"Authorized failed" dat betekent dus dat je niet meer goed op het netwerk kan komen. Dat sniperen weet ik niet, maar zou kunnen dat de controls naar default terug gezet zijn. Ik heb ook wat rond gekeken, het zou best kunnen dat het netwerk er gewoon uit ligt. Misschien hebben ze hun domeinnaam wel veranderd ofzo. Kijk maar of er iets op hun officiële site staat.

Trouwens, ik heb GEEN verstand van Amerika's Army en heb het ook nooit gespeeld, maar je hoeft ook geen verstand van een spel te hebben om de problemen met een spel op te lossen (gaat niet altijd op) :D

ey bedankt ,

dat van de server dat dagt k al,
maar omdat j t nie kent kan je dus ok nie wete van dat snipere.....t zit heel raar in mekaar nu met dat spel,
bes jammr margoe..k zie t wel

ey bedankt heh:thumb:

dat sniperen kan je toch alleen als je een aantal trainingen hebt gedaan.ja?
na die update zal je opnieuw moeten inloggen op de AA site omdat je spelers settings weer op default staan.
na dat inloggen zijn de settings weer zoals vanouds.
works by me.suc6

hoe bedoel j inlogge??? k heb al keer n nieuw account gemaakt, doe k nie nog een keer

maar als d syte t weer doet zal k ff gaan kijke

:thumb: :thumb:

Geplaatst door kevin sk8erboy
hoe bedoel j inlogge??? k heb al keer n nieuw account gemaakt, doe k nie nog een keer

maar als d syte t weer doet zal k ff gaan kijke

:thumb: :thumb: