problemen met AA 2.1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
ey allemaal

heeft r iemand veel verstand van Amerika's Army????
zo ja dan heb k dus een vraag

sinds ik versie 2.1.0 heb, kan k niet meer sniperen en d laatste tijd kan k ok nie meer spelen.
er komt dan t staan "authorized faild" (of zoiets)

ik kan ok al nie op http//login.amerikasarmy.com komen dus zelf denk k dat gewoon alles plat ligt :mad: .

heeft r iemand meer info over???????

( begin onderaan t lezen )

Laatst bewerkt:
"Authorized failed" dat betekent dus dat je niet meer goed op het netwerk kan komen. Dat sniperen weet ik niet, maar zou kunnen dat de controls naar default terug gezet zijn. Ik heb ook wat rond gekeken, het zou best kunnen dat het netwerk er gewoon uit ligt. Misschien hebben ze hun domeinnaam wel veranderd ofzo. Kijk maar of er iets op hun officiële site staat.

Trouwens, ik heb GEEN verstand van Amerika's Army en heb het ook nooit gespeeld, maar je hoeft ook geen verstand van een spel te hebben om de problemen met een spel op te lossen (gaat niet altijd op) :D

ey bedankt ,

dat van de server dat dagt k al,
maar omdat j t nie kent kan je dus ok nie wete van dat snipere.....t zit heel raar in mekaar nu met dat spel,
bes jammr margoe..k zie t wel

ey bedankt heh:thumb:

dat sniperen kan je toch alleen als je een aantal trainingen hebt gedaan.ja?
na die update zal je opnieuw moeten inloggen op de AA site omdat je spelers settings weer op default staan.
na dat inloggen zijn de settings weer zoals vanouds.
works by me.suc6

hoe bedoel j inlogge??? k heb al keer n nieuw account gemaakt, doe k nie nog een keer

maar als d syte t weer doet zal k ff gaan kijke

:thumb: :thumb:

Geplaatst door kevin sk8erboy
hoe bedoel j inlogge??? k heb al keer n nieuw account gemaakt, doe k nie nog een keer

maar als d syte t weer doet zal k ff gaan kijke

:thumb: :thumb:

nou ik heb dus geken op de syte http://login.amerikasarmy.com maar daar viel nie veel t doen, ik had wel aangemeld bij maintain (of zoiets) maar daar kon k nie zie welke training nog nie gedaan had

maar k heb in t spel ook gevonde dat als k een sniper (of andere) training doe....en k ben geslaagt, dan klik ik op login (om het in mijn personal jacked t zette) en dan komt er "loading map" en dan ga k trug naar t hoofdmenu:8-0:

k snap t ff nie meer, gelukkig kan k wel weer spele :thumb: :D

Hoe lang spelen jullie al?

Het probleem was dat de AUTH Server offline was
AUTH is de server waar je punten worden bij gehouden, status trainingen enz. als deze off is dan kan je niet inloggen dan geeft ie bull zoals not enough training of authorization failed. Ook als AUTH down is dan gaat Punkbuster flippe en kicked iedereen omdat ie geen data kan vinden van een user en kickt ie em op verdenking van cheaten. gellukig doet AUTH et weer (nu maar es zien voor hoe lang) en kan je rustig spelen.

nou k speel dus al best lang......en k had alle trainingen gehald....

nu s die nieuwe versie r en k kan meteen nie meer snipere.....hoe komt dat dan???

ze hebben ook een kleine aanpassing in de nieuwe versie gedaan hijs niet al te leuk maarja

als je marksmanship training doet en niet 36 punten haalt dan of een van de sniper courses en die niet haalt dan word je sniper qualification geanuleerd en moet je em opnieuw doen tis ***** dat ze dit erin hebben gedaan maar probeer dat es

k zal t s gaan probere

k had gelovoof ik net onder dat......k zet d status op probleem opgelost als t werkt maar da kan wel ff duure als t nie mee zit

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Het zal voor jou best wel normaal overkomen dat taalgebruik van je maar zou je als je nog eens een keer een vraag stelt de woorden helemaal uit willen schrijven?

Er zijn namelijk ook wat oudere mensen onder ons die daar best moeite mee kunnen hebben

Geplaatst door m@rio
Het zal voor jou best wel normaal overkomen dat taalgebruik van je maar zou je als je nog eens een keer een vraag stelt de woorden helemaal uit willen schrijven?

Er zijn namelijk ook wat oudere mensen onder ons die daar best moeite mee kunnen hebben

ja is goed........probleem is ook opgelost

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan