Hallo ik heb een vraagje aan iedereen die werkt met nieuwsgroepen.
Ik ben er sinds gister mee begonnen en het werkt super moet ik zeggen.
Ik download via Altbinz en heb voor het zoeken het programma FTDv3.
Mijn probleem is dat ik geen nieuw account aan kan maken in dat FTD programma, dan geeft hij de volgende foutmelding:
Er kan geen verbinding met de FTD server gemaakt worden. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- De communicatie kan verhinderd worden door een actieve firewall of verkeer ingestelde router.
- Er kunnen problemen met de DNS server zijn van je provider.
- Je hebt proxy gegevens ingevuld terwijl dit niet hoeft.
- De FTD server is gecrashed (yikes)
Voor meer informatie over dit onderwerp, bezoel het FTD forum.
Maargoed, ik ben dus naar het FTD forum gegaan, maar daar je je account koppelen aan de FTD account, maar die kan ik dus niet aanmaken. Ik heb de firewall al een keer helemaal uitgeschakeld enzo, maar niks werkt.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Groetjes Joeri
Ik ben er sinds gister mee begonnen en het werkt super moet ik zeggen.
Ik download via Altbinz en heb voor het zoeken het programma FTDv3.
Mijn probleem is dat ik geen nieuw account aan kan maken in dat FTD programma, dan geeft hij de volgende foutmelding:
Er kan geen verbinding met de FTD server gemaakt worden. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- De communicatie kan verhinderd worden door een actieve firewall of verkeer ingestelde router.
- Er kunnen problemen met de DNS server zijn van je provider.
- Je hebt proxy gegevens ingevuld terwijl dit niet hoeft.
- De FTD server is gecrashed (yikes)
Voor meer informatie over dit onderwerp, bezoel het FTD forum.
Maargoed, ik ben dus naar het FTD forum gegaan, maar daar je je account koppelen aan de FTD account, maar die kan ik dus niet aanmaken. Ik heb de firewall al een keer helemaal uitgeschakeld enzo, maar niks werkt.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Groetjes Joeri