Problemen met aanmaken van FTD account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heertje88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Hallo ik heb een vraagje aan iedereen die werkt met nieuwsgroepen.

Ik ben er sinds gister mee begonnen en het werkt super moet ik zeggen.
Ik download via Altbinz en heb voor het zoeken het programma FTDv3.

Mijn probleem is dat ik geen nieuw account aan kan maken in dat FTD programma, dan geeft hij de volgende foutmelding:

Er kan geen verbinding met de FTD server gemaakt worden. Dit kan verschillende oorzaken hebben:

- De communicatie kan verhinderd worden door een actieve firewall of verkeer ingestelde router.
- Er kunnen problemen met de DNS server zijn van je provider.
- Je hebt proxy gegevens ingevuld terwijl dit niet hoeft.
- De FTD server is gecrashed (yikes)

Voor meer informatie over dit onderwerp, bezoel het FTD forum.

Maargoed, ik ben dus naar het FTD forum gegaan, maar daar je je account koppelen aan de FTD account, maar die kan ik dus niet aanmaken. Ik heb de firewall al een keer helemaal uitgeschakeld enzo, maar niks werkt.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes Joeri

in het verleden was het zo dat ze af en toe een leden stop hadden
misschien nu weer??????:o

Ja dat zou inderdaad wel eens kunnen. Ik hoop dat ie het binnenkort weer doet, want ik moet gewoon een programma hebben die goede NZB bestanden vind, met beschrijving en alles erbij.

Gr. Joeri

Zover ik weet is er geen ledenstop bij FTD. Je hebt wel de laatste versie van FTD (3.8.5)?

Net getest, de database wordt hier gewoon opgehaald.

Ja ik de nieuwste versie en om op die vraag terug te komen of de instellingen goed staan. Zover ik weet, moet je in het begin een account aanmaken, dus als het goed is hoef je daar nog niks in te stellen. Pas daarna voer je je server en dat soort dingen pas in.

Maar ik zoek nu mijn NZB bestanden op twilightnzb.com/forums en dat werkt inprinsipe ook prima, maar toch handig om FTDv3 te hebben.

Bij FTD gebruik je inderdaad jouw gebruikersnaam en wachtwoord die je hebt ingevuld bij het aanmaken van het FTD account. Verder hoeft er niets ingevuld te worden en zou je zo aan de slag kunnen.

De nieuwsgroepserver staat compleet los van FTD en hoef je dan ook niet in te geven in FTD. Dit wordt ingevuld in alt.binz. Dit om even duidelijk de scheiding tussen de 2 programma's aan te geven.

Maar ik neem aan dat de binaries4all FTD handleiding al duidelijk was.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan