Problemen met browsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Ik heb laatste me internet snelheid verhoogt, en het werkt prima. Nieuwsgroepen enzo gaan razendsnel. Alleen mijn probleem is dat het browsen super traag gaat en meestal krijg ik niet eens de webpagina te zien.

Me code in forfox is: De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Het vreemde is ook dat het in het hele huis op alle computers, dus heeft het misschien te maken met de browser instellingen? :)

Browser instellingen hoef je niet te veranderen. Ben je aan het downloaden en browsen tegelijk ? Dan kan het inderdaad wel gebeuren.

interneth.jpg

Dit krijg ik dus, en nee niet tegelijkertijd want ik kan uberhaupt niet browsen.
Op dit moment heb ik ook alle firewalls uitstaan windows me virusscanner en die in me router. Maar ik heb nog steeds dat probleem.

Probeer anders de router en het modem eens te resetten.

Router -> stroom er af
modem -> stroom er af
even wachten, paar minuten
modem -> stroom er weer op
router -> stroom er weer op

al een paar keer gedaan, en ook helemaal opnieuw geinstalleerd

Ok als het probleem zich ook in andere browsers voordoet (bijv. Internet Explorer) dan mag je aannemen dat er niets mis is met de instellingen (kan he.t me ook haast niet indenken). Bel/mail anders je provider en vraag of zij iets kun waarnemen op de lijn (van de ISP naar jou dus).
Zelf zijn wij al een aantal keer geswitchd bij UPC van abo en snelheid, maar ik heb nog nooit iets hoeven te veranderen in de browser.

ok, en nog een detail.
Als ik op het internet van de buren surf werkt mijn browser gewoon perfect tewijl ze precies het zelfde abo hebben.

In dat geval kun je de browser instellingen en jouw router uitsluiten. Blijven de lijn/signaal en het modem over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan