LS,
vanwege de slechte internetsignaal op de eerste verdieping heb ik een repeater aangeschaft.
Ik krijg hem echter niet werkend.
Modem/Router is een HuAWEI HG655d (online.nl).
Repeater ZyXEL V3502 V2. (ingesteld op UR)
Rep: is niet via WiFi te bereiken wel via LAN.
Aangesloten via LAN en settings van Modem overgenomen.
-SSID naam
-kanaalnr
-beveiliging
-MAC filter uit
Met inSSIDer zie ik idd 2* zender met dezelfde SSID.
+> Modem en Rep zenden uit op dezelfde naam en kanaal, helaas wordt het signaal 0,0 versterkt.
Ik heb sterk de indruk dat hij gewoon via de normale router werkt en de rep. niets doet.
Hoe kan ik eenvoudig checken of labtops via de repeater lopen, dan wel dat er iets gebeurd.
Op basis van inSSID zou ik veel beter signaal moeten hebben maar de comp. ziet nog steeds een heel zwak signaal en idd ik kan nog steeds de repeater niet middels WiFi bereiken.
Ik doe iets verkeerd
, wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
Groet John.
vanwege de slechte internetsignaal op de eerste verdieping heb ik een repeater aangeschaft.
Ik krijg hem echter niet werkend.
Modem/Router is een HuAWEI HG655d (online.nl).
Repeater ZyXEL V3502 V2. (ingesteld op UR)
Rep: is niet via WiFi te bereiken wel via LAN.
Aangesloten via LAN en settings van Modem overgenomen.
-SSID naam
-kanaalnr
-beveiliging
-MAC filter uit
Met inSSIDer zie ik idd 2* zender met dezelfde SSID.
+> Modem en Rep zenden uit op dezelfde naam en kanaal, helaas wordt het signaal 0,0 versterkt.
Ik heb sterk de indruk dat hij gewoon via de normale router werkt en de rep. niets doet.
Hoe kan ik eenvoudig checken of labtops via de repeater lopen, dan wel dat er iets gebeurd.
Op basis van inSSID zou ik veel beter signaal moeten hebben maar de comp. ziet nog steeds een heel zwak signaal en idd ik kan nog steeds de repeater niet middels WiFi bereiken.
Ik doe iets verkeerd

Alvast bedankt,
Groet John.