Ik probeer door middel van een for loop een functie meerdere malen aan te roepen. De functie voeg_toe zit extern buiten de website om en voegt een item toe aan een soort van winkelmandje. Dus met de functie hieronder kan ik in 1 keer bijvoorbeeld een hele categorie aan producten toevoegen.
Het werkt op zich maar alleen als ik window.alert() er bij zet waardoor ik eerst op ok druk en dan de volgende weer wordt toegevoegt, etc. Anders voegt hij alleen de laatste toe. Kan iemand me in de goede richting stureen, heb ook al met timeout lopen proberen te spelen, maar lukt het ook niet echt.
hieronder werkt:
Dit niet:
dit is voeg_toe:
Het werkt op zich maar alleen als ik window.alert() er bij zet waardoor ik eerst op ok druk en dan de volgende weer wordt toegevoegt, etc. Anders voegt hij alleen de laatste toe. Kan iemand me in de goede richting stureen, heb ook al met timeout lopen proberen te spelen, maar lukt het ook niet echt.
hieronder werkt:
Code:
<script type="text/javascript">
function callMultiple(title, id)
{
var n=0;
for (i in title)
{
voeg_toe(title[i],id[i],id[i]+\'.pdf\',\'magazine\',\'\',\'\');
window.alert(\'test\');
}
}
</script>
Dit niet:
Code:
<script type="text/javascript">
function callMultiple(title, id)
{
var n=0;
for (i in title)
{
voeg_toe(title[i],id[i],id[i]+\'.pdf\',\'magazine\',\'\',\'\');
}
}
</script>
dit is voeg_toe:
Code:
function voeg_toe(var1,var3,var4,var5,var6,var7) {
if(!window.color){
var color='FF0000'
}
var vars = "&var1=" + var1 + "&var2=" + portal + "&var3=" + var3 + "&var4=" + var4 + "&var5=" + var5 + "&var6=" + var6 + "&var7=%20" + var7.toLowerCase() + "&portal=" + brokenstring[2] + "&trl_id=" + o_id + kleurtje;
document.getElementById("ajax").src="http://www.iets.nl/aha/ep_code-cm_order-WEBID-1745-portalcode-"+portal + vars ;
// iframe maken
}
Laatst bewerkt: