Problemen met Grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesleyvogels

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
2
Hey,

Ik had al gezocht naar een antwoord op mijn probleem, maar die heb ik tot nu toe dus nog niet kunnen vinden.

Het probleem is als volgt:
Ik gebruik grabit om te downloaden. Maar als ik aan het downloaden ben dan kapt het internet er mee, soms na 5 minuten, soms na 20minuten.
Het balkje met de snelheid bij grabit zak dan opeens van 1500kb/s naar 0kb/s
Ook kan ik dan geen websites meer bezoeken.
Wanneer ik de computer opnieuw opstart doet het internet het weer, maar als ik dan grabit weer opstart herhaalt het zich weer.
Wanneer ik grabit niet gebruik blijft het internet gewoon werken.
Nou heb ik mijn computer al leeg gemaakt en windows opnieuw geinstalleerd maar dit blijkt niet te werken.

Tussen mijn laptop en de modem zit een router, maar op de computer beneden en op de laptop van m'n pa zit ook grabit en daar gebeurt het niet dat het internet zomaar wegvalt.
Ook als ik de internetkabel van de laptop beneden(waar grabit normaal werkt) op mijn laptop aansluit, valt het internet bij mij wel weg.
Ook heb ik geprobeerd grabit te gebruiken met de virusscanner uitgeschakeld wat dus ook al niet werkt.
Ook heb ik mijn computer gescant voor virussen maar niks gevonden.
Wat ik ook nog heb geprobeerd is grabit te installeren op de C schijf ipv de E schijf. Maar dit heeft dus ook al weinig effect.
Ik weet het dus echt niet meer.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want het downloaden schiet zo voor geen meter op natuurlijk.

Alvast erg bedankt!! gr wesley
 
Laatst bewerkt:
Beste "wesleyvogels",

Welkom op Helpmij :)

Het is hier echter gebruikelijk om je vraag in de juiste sectie te plaatsen.
De "Members Chat" is niet de plaats om computer-gerelateerde vragen te stellen.

Bij deze heb ik je vraag naar de juiste sectie verplaatst.
 
gebruik je een pay-server of download je via je provider?
 
dan gooit je provider de snelheid naar beneden.
Daar heb je met een pay-server geen last van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan