game-master
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2002
Ik post het hier omdat ik denk dat het te maken heeft met mijn moederboard. De laatste paar dagen of weken, heb ik last tijdens het spelen van FPS drops, van 125 fps zak ik naar 30/40/50 FPS voorheen heeft dit altijd goed gewerkt. Dit heb ik met elk spel zelfs nog met rtcw. Mijn kaart is een Gforce 6800 GT pci-xpress 12x, en processor is een 3000+. geheugen is 1024 mb.. Toen ik ging zoeken op spyware / virussen, vond ik niks. Toen ik wat meer ging zoeken naar mijn hardware waar nog geen drivers voro waren vond ik dit bij "appartenbeheer". Er staan 4 uitroeptekens onder "overige apparaten" namelijk
1# Ander PCI-brugapparaat.
2# Multimedia-audiocontroller
3# PCI-geheugencontroller
4# SM-buscontroller..
Waar ik nogmeer last van heb is als mijn pc ca. langer dan 6/7 uur aanstaat en ik begin aan een spel, dan blijft hij iets van 15 sec hangen, na die 15sec hangtijd gaat hij weer over 20 sec hangen en is de hangtijd weer 15 sec... Misschien is het iets anders, maar ik denk dat ik een moederboard update moet doen ofzo.. Kweet niet waar, hoe dat moet..
Moederboard = van Gigabyte technology, K8triton series, nFORCE 4 motherboard.. Als jullie denken aan iets anders post het ff zodak het uit kan proberen,
gz. GM :thumb:
1# Ander PCI-brugapparaat.
2# Multimedia-audiocontroller
3# PCI-geheugencontroller
4# SM-buscontroller..
Waar ik nogmeer last van heb is als mijn pc ca. langer dan 6/7 uur aanstaat en ik begin aan een spel, dan blijft hij iets van 15 sec hangen, na die 15sec hangtijd gaat hij weer over 20 sec hangen en is de hangtijd weer 15 sec... Misschien is het iets anders, maar ik denk dat ik een moederboard update moet doen ofzo.. Kweet niet waar, hoe dat moet..
Moederboard = van Gigabyte technology, K8triton series, nFORCE 4 motherboard.. Als jullie denken aan iets anders post het ff zodak het uit kan proberen,
gz. GM :thumb: