Problemen met installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter HM4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HM4

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
ik wou een spelletje installeren en ik deed dus de cd in de pc. maar dan start mijn pc zomaar automatisch opnieuw op. ik heb al veel geprobeerd: andere spelletjes doen het wel, op een andere pc doet ie het wel(ligt dus aan pc), automatisch opnieuw opstarten uitgezet, maar dan krijg ik een blauw scherm,ccleaner gedownload en gebruikt, maar nog steeds doet ie het niet. kan a.u.b. iemand mij helpen? alvast bedankt

Om welk spel gaat het?

Wat staat er in het blauwe scherm voor foutmelding?

Om welk spel gaat het?

Wat staat er in het blauwe scherm voor foutmelding?

het gaat om football manager. dat spel stond al op me pc maar hij was heel traag enzo dus had op een site gelezen van dat ik hem opnieuw moest installeren. maar je kan toch wel een spel van je pc afhalen en het er daarna weer op zetten?

op het blauwe scherm staat:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. Het probleem wordt waarschijnlijk door het volgende bestand veroorzaakt: atkdisp
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weer gegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren.
Het stuurprogramma van het apparaat is in een oneindige lus blijven hangen. Dit wordt meestal veroorzaakt door een probleem met het apparaat of door onjuiste programmering van de hardware door het stuurprogramma.
Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma. enz......

dat krijg je altijd als je pc is gecrasht maar dat is die niet.

In het blauwe scherm wordt ook altijd getoond welk onderdeel voor het probleem heeft gezorgd.

Misschien heb je iets aan deze pagina met uitleg over een BSOD.
Tevens verplaatst naar "Spel werkt niet (meer)"

Soms helpt het om die bestand wat het veroorzaakt te verwijderen.
Maar ik heb geen id of dit veilig is.

Soms helpt het om die bestand wat het veroorzaakt te verwijderen.
Maar ik heb geen id of dit veilig is.

het zou wel handig zijn als ik wist wat het veroorzaakt. zou het spelletje nieuw kopen helpen?

het zou wel handig zijn als ik wist wat het veroorzaakt. zou het spelletje nieuw kopen helpen?

Ja kan wel een nieuwe aanschaffen maar moet je dan niet zeker weten of je cd is beschadigd?
Kijk even goed op je cd, Misschien komt het daardoor.
En probeer het ook eens met je anti-virus uit te installeren.

Ja kan wel een nieuwe aanschaffen maar moet je dan niet zeker weten of je cd is beschadigd?
Kijk even goed op je cd, Misschien komt het daardoor.
En probeer het ook eens met je anti-virus uit te installeren.
die cd is niet beschadigd want op een andere pc doet ie het wel. maar wat ik eigenlijk meer bedoel ik heb nu fm 08 maar zou de fout er bij fm 09 ook zijn? anders is het zonde van mijn geld.:p

ik ga het morgen ofzo wel ff met anti-virus uit proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan