Mijn broer heeft een Vobis performance computer sedert juli 2005. Men heeft hem bij levering enkele partities gemaakt. De c-partitie is echter veel te klein, Ik heb getracht om via partition magic 8 dit te wijzigen. Dit is niet gelukt. Het proces steeds stuk. (ik weet even niet de foutmeldingen meer).
Nu wilde ik met de herstel dvd van vobis alles opnieuw installeren en hierbij gelijk nieuwe partities aanmaken.
Dit lukt echter niet omdat er geen harde schijven (twee stuks) cq partities herkend worden.
Ook bij een poging om met een gewone windows xp installatie-cd windows te installeren lukt niet. (hetzelfde probleem; er wordt geen harde schijf/partitie herkend).
Tot overmaat van ramp kan ik ook de bestaande windows xp mce niet meer opstarten.
Direct na het opstarten van de pc wordt aangegeven: 'nldr is missing'.
Ik kom ook niet in het hulpscherm waarmee ik kan terugkeren naar een eerdere opstart.
Pure ellende dus...
Kan iemand mij helpen?
Nu wilde ik met de herstel dvd van vobis alles opnieuw installeren en hierbij gelijk nieuwe partities aanmaken.
Dit lukt echter niet omdat er geen harde schijven (twee stuks) cq partities herkend worden.
Ook bij een poging om met een gewone windows xp installatie-cd windows te installeren lukt niet. (hetzelfde probleem; er wordt geen harde schijf/partitie herkend).
Tot overmaat van ramp kan ik ook de bestaande windows xp mce niet meer opstarten.
Direct na het opstarten van de pc wordt aangegeven: 'nldr is missing'.
Ik kom ook niet in het hulpscherm waarmee ik kan terugkeren naar een eerdere opstart.
Pure ellende dus...

Kan iemand mij helpen?