problemen met kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Hallo,

Ik kan niet vinden waar ik mijn vraag kwijt kan, dus doe ik het maar hier.
Het volgende doet zich voor: De achtergrondkleur van de werkbalken in IE zijn roze ipv grijs.
Dit doet zich ook voor in vensters. Waar normaal lichtgrijs wordt weergegeven is dat nu roze.
Mijn OS is XP Pro en de videokaart is GeForce 2 MX/Mx400. Hiervoor heb ik de laatste update gedownload, maar zonder resultaat.

Laatst bewerkt:
Verplaatst van Members chat naar Windows XP (MCE) afdeling.

Voor eventuele lezers:
Na de kleurproblemen werd e.e.a. erger. Teksten verdwenen uit lijsten. Met de gedachte aan virussen de boel gescand, maar niets hielp. XP opnieuw geïnstalleerd na formatteren. Weg probleem! Bij volgende opstart echter weer het kleurprobleem...Pc uitgeschakeld en volgende dag weer aangezet. Alles OK. Begrijp hier dus niets van. Had na installatie uiteraard pc telkens opnieuw gestart, ook na installering van diverse besturingssystemen.

Dit soort problemen doen zich ook wel eens voor met niet compatibele invoegtoepassingen (add-ons) die zich als het ware op de browser installeren. Internet Explorer resetten was in zo'n geval al voldoende geweest. Mocht je dit nog eens hebben dan kun je dat eerst even testen. Je vindt dit onder het tandwieltje rechts boven > internet opties > tabblad geavanceerd.

Opgelost?

Het probleem leek vanzelf opgelost tijdens mijn herinstallatie-perikelen. Ik realiseer me dat dat niet bestaat.
In XP heb geen wieltje maar via internetopties heb ik de mogelijkheid om onder Geavanceerd IE opnieuw in te tellen. Ik zal dit in ieder geval onthouden. Mijn dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan