afarensis
Verenigingslid
- Lid geworden
- 12 jul 2011
- Berichten
- 607
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Nadat ik een paar dagen geleden versie 2.2.1. geupdatet had naar versie 3.0.4, werkt MB niet meer. Als ik klikte op mbam.exe gebeurde er niets. ook niet als administrator.
Dan maar verwijderen dacht ik en opnieuw installeren. Maar dat ging niet zo vlotjes.
Wat heb ik inmiddels gedaan:
- tijdens het verwijderen met Revo unistaller kreeg ik de melding dat unins001.dat niet kon worden geopend. Actie werd afgebroken (zelfde melding met standaard 'Windows' verwijdering)
- Ik dacht, ik verwijder het bestand dan maar; lukte niet. In veilige modus wel (voor de zekerheid maar 'verplaatst')
- echter bij het 'opnieuw' trachten te verwijderen met Revo werd dit bestand juist gemist? dan maar weer (in veilige modus) terug gezet.
- ook opnieuw (ja, ik probeer maar wat) installeren van MB 'over de oude dus' lukte niet. Installatie werd na foutmelding afgebroken
- zelfs met het tooltje vam MB zelf: 'mbam-clean 2.3.0.001' lukt het niet niet. Merkwaardig dat het zelfs hiermee niet lukt!
Voor alle duidelijkheid vermeld ik ook dat ik op het forum PC Web Plus deze vraag ook gesteld heb. Op verzoek van 'abbs' (in mijn ogen een hulpvaardig deskundig persoon) heb ik de 'tooltjes': Farbar Recovery Scan Tool gebruikt en vervolgens met 'fixlist. en zoek.exe. getracht e.e.a. duidelijk te krijgen. Maar helaas, het is niet gelukt... abbs deels mee dat MB hiermee bezig is. Maar ja, hoe lang gaat dat duren...
Dus.. het lijkt een zeer hardnekkig probleem te zijn en heb er alle begrip voor dat hier niet echt een oplossing voor is. Maar gezien mijn zeer positieve ervaring met Helpmij hoop ik stiekem dat er toch iemand is die een mogelijke oplossing heeft voor dit vervelende probleem.
Dan maar verwijderen dacht ik en opnieuw installeren. Maar dat ging niet zo vlotjes.
Wat heb ik inmiddels gedaan:
- tijdens het verwijderen met Revo unistaller kreeg ik de melding dat unins001.dat niet kon worden geopend. Actie werd afgebroken (zelfde melding met standaard 'Windows' verwijdering)
- Ik dacht, ik verwijder het bestand dan maar; lukte niet. In veilige modus wel (voor de zekerheid maar 'verplaatst')
- echter bij het 'opnieuw' trachten te verwijderen met Revo werd dit bestand juist gemist? dan maar weer (in veilige modus) terug gezet.
- ook opnieuw (ja, ik probeer maar wat) installeren van MB 'over de oude dus' lukte niet. Installatie werd na foutmelding afgebroken
- zelfs met het tooltje vam MB zelf: 'mbam-clean 2.3.0.001' lukt het niet niet. Merkwaardig dat het zelfs hiermee niet lukt!
Voor alle duidelijkheid vermeld ik ook dat ik op het forum PC Web Plus deze vraag ook gesteld heb. Op verzoek van 'abbs' (in mijn ogen een hulpvaardig deskundig persoon) heb ik de 'tooltjes': Farbar Recovery Scan Tool gebruikt en vervolgens met 'fixlist. en zoek.exe. getracht e.e.a. duidelijk te krijgen. Maar helaas, het is niet gelukt... abbs deels mee dat MB hiermee bezig is. Maar ja, hoe lang gaat dat duren...
Dus.. het lijkt een zeer hardnekkig probleem te zijn en heb er alle begrip voor dat hier niet echt een oplossing voor is. Maar gezien mijn zeer positieve ervaring met Helpmij hoop ik stiekem dat er toch iemand is die een mogelijke oplossing heeft voor dit vervelende probleem.
Laatst bewerkt: