Problemen met opslaan van mijn UPC facturen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Heb problemen met het opslaan van mijn upc facturen in FF! Teneerste opent het schermpje om mee op te slaan zich niet.(wel via IE) maar met rechtsklikken kan ik wel opslaan. Als ik daarna mijn factuur wil openen, gaat word open en krijg ik een klein schermpje met daarin HTML laadproblemen, ontbrekend bestand! Na oke geklikt te hebben opendt ie toch maar dan krijg ik een rare pagina met alles achterelkaar door geschreven dus niet als webpagina. Dit krijg ik ook als ik opsla in IE op de normale manier!

Snap er echt niets meer van.

Wie kan mij helpen!

in firefox klik ik op "print vriendelijke versie", daarna op "print"
en dan krijg ik de keuze of ik hem will printen op de printer of naar een pdf file.
Ik doe dat laatste en heb ik dus een opgeslagen pdf file met de factuur erin.

en dan krijg ik de keuze of ik hem will printen op de printer of naar een pdf file.

Nou ik heb hget geprobeerd op jou manier maar na print krijg ik alleen een schermpje om te printen. er valt dus niets te kiezen.
Helaas, maar toch bedankt voor de moeite!:thumb:

Nou ik heb het geprobeerd op jou manier maar na print krijg ik alleen een schermpje om te printen. er valt dus niets te kiezen.
Helaas, maar toch bedankt voor de moeite!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan