Problemen met Panda

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem29

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
54
Ik heb twee dagen terug Panda Titanium 2004 antivirus gekocht (op aanraden van de plaatselijke computerzaak), maar mijn ervaringen zijn vrij negatief. Ten eerste kan ik niet meer inloggen op mijn gmail account: ik krijg dit als foutmelding:

Gmail requires cookies to be enabled

Cookies seem to be disabled in your browser. Gmail requires cookies to be enabled in order to operate.

To use Gmail, enable cookies by changing your browser's Preferences or Options. If you have a third-party cookie manager, you will have to configure it to allow cookies from Gmail.

Het rare is dat in mijn browsers (Mozilla en IE) wel alles goed staat en dit lijkt een typisch geintje van Panda Titanium te zijn (zie ook hier: http://www.download.com/3302-2239_4-10278732.html?pn=3&fb=0 voor meer horror verhalen). Niet best want ik wil wel graag mijn e-mail lezen.
Het kan ook zijn dat Panda Titanium ruzie maakt met ZoneAlarm maar van dat laaste programma wil ik zeker niet af.
Tot slot kan ik geen updates ophalen: mijn registratiegegevens zijn goed ingevoerd maar het programma geeft aan "Update van de antivirus was niet mogelijk. Controleer de update configuratie" en dat is allemaal goed. Heel vervelend allemaal. De klantenservice van Panda schijnt beroerd te zijn (hun site is het in ieder geval wel) en hun telefonische helpdesk kost maar lieft 1,50 per minuut! dus dat sla ik ook maar over,

Is dit op te lossen of moet ik proberen om maandag mijn geld terug te krijgen bij de plaatselijke computerwinkel?

[Nog een aanvulling: ik kan met Titanium aan niet eens een bericht plaatsen op dit forum. Ook al sta ik ingelogd... Moet eerst Titanium uitzetten voordat ik hier wat kan posten :confused: ]
 
Ik heb zelf Panda Platinum (antivirus + firewall) en heb zulke problemen niet. Het lijkt me stug dat Panda cookies zou tegenhouden. Bij mijn weten heeft het programma die functie helemaal niet. Heb je niet een ander programma geïnstalleerd dat cookies afvangt? Wat het ophalen van updates betreft: weet je zeker dat Zonealarm de boel niet blokkeert? Zit je niet toevallig achter een proxy? Als het echt niet lukt kun je overigens de reference files met de nieuwste defenities ook van de site van Panda downloaden.

Arthur
 
Panda doet wel rare dingen met servers (zie http://www.download.com/3302-2239_4-10278732.html?pn=1&fb=0 ) The program works like a spyware it redirects all of your internet traffic through their proxy server, that's why many people complain about network problems), dus misschien is er toch wat mee aan de hand?
Zonealarm blokkeert de boel niet: ik krijg de melding dat de virusscanner toegang tot internet wil en als ik dat "allow" krijg ik de bovengenoemde foutmelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan