Problemen met scrollvenster ( namedAncher ) in Iframe

Status
Niet open voor verdere reacties.

boudewijn73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
2
Hallo Allemaal mijn naam is Boudewijn. Ik heb mijn site www.libitum.nl zelf gebouwd, en ben aardig tevreden. Ik weet dat Iframes passe zijn maar ik vind het een erg makkelijke manier om een scrol venster te maken als je er verder niet zo heel veel verstand van hebt. Nou mijn probleem. Als je op een van de linker links klikt bijv. DRUMS dan merk je dat de hele pagina verspringt. Wat ik zou willen is dat de hele site blijft staan en dat dan alleen de content ( IFRAME ) verspringt naar de aangewezen ancher. Heeft iemand enig idee wat ik doen moet om dat toch voor elkaar te krijgen. Of kan het wellicht helemaal niet. Graag wat tips in deze. Vrgr, Boudewijn
 
Hoi,

Wat bedoel je precies met 'de hele pagina verspringt'?

Het enige wat ik merk aan verspringen is dat in IE als je van bijv. 'tarieven' verspringt naar 'drums' dat hij eerst naar bovenaan de instrumenten pagina gaat en dan springt naar 'drums'.

Maar dat is volgensmij gewoon het feit dat IE brak en traag is, want in FireFox en Chrome merk je er niks van, daar springt ie direct naar het juiste onderdeel.

Als je iets anders bedoelt, zou je dat dan nog uit willen leggen? :)
 
Hey bedankt voor je reactie. Nou kijk als je op drum s klikt dan gaat ook de header uit beeld. Ik wil dus dat alles blijft staan maar dat alleen het Iframe springt of blijft bij jouw wel de header in beeld nee..... dat kan niet dan word ik gek hahaha Bedankt in ieder geval.

Grt, B..
 
Bij mij blijft de header gewoon staan hoor... welke browser gebruik jij?

Ik denk dat het een browser iets is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan