Problemen met sites met Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaroz

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Als ik een site open waarin flash elementen staan moet ik een keer extra klikken om dit besturingselement te activeren. Dit is pas sinds vandaag (19 april). Ik heb gehoord dat anderen dit probleem ook hebben. Heeft Windows of IE een extra beveiliging ingebouwd en, zoja, wat moet ik doen om dit permanent uit te zetten?

ah, dat heb ik ook gehoord dat dat werd ingevoerd omdat microsoft geen rechten meer heeft om Flash rechtstreeks te laten zien. Of hier al een hack voor is weet ik niet, maar die zal er ongetwijfeld binnenkort komen.

Met andere browsers moet je het wel kunnen zien (Opera, Firefox etc)

Rimsic zei:
ah, dat heb ik ook gehoord dat dat werd ingevoerd omdat microsoft geen rechten meer heeft om Flash rechtstreeks te laten zien. Of hier al een hack voor is weet ik niet, maar die zal er ongetwijfeld binnenkort komen.

Met andere browsers moet je het wel kunnen zien (Opera, Firefox etc)

ooh werkt daarom shockwave player ook niet meer ? :confused:

das mooi OEPS bij firefox knalt de browser dicht en moet ik feedback verzenden
over het probleem :shocked: kan veel site's niet bereiken omdat die ook
flash banners bevatten en dan veroorzaakt Firefox ook een fout
dan weer een feedback verzenden :confused:

word er hopeloos van zelfs pc al format gegeven wat dus niet nodig was
:mad:

klaroz zei:
Als ik een site open waarin flash elementen staan moet ik een keer extra klikken om dit besturingselement te activeren. Dit is pas sinds vandaag (19 april). Ik heb gehoord dat anderen dit probleem ook hebben. Heeft Windows of IE een extra beveiliging ingebouwd en, zoja, wat moet ik doen om dit permanent uit te zetten?

Komt door een update van windows (KB912945)
Ga naar software en zet een vinkje bij updates weergeven en verwijder update KB912945

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan