Problemen met spellen online spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam1

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Berichten
46
Hallo,eerst even wat gegevens.

Demon DSL express
Kabelaansluiting
Windows XP
Firewall uit
Modem:copperjet 816-2p
Router:e-tech RTBR04

Het probleem hierbij is dat ondanks de internetverbinding goed is,mijn zoon geen spellen online kan spelen,tenminste hooguit 10 a 15 minuten gaat het goed en dan ligt hij eruit en zie je dat er verbindingsproblemen zijn.
Als hij rechtstreeks vanaf de modem speelt heeft hij dit probleem niet.
De p.c. en router al teruggebracht naar de winkel en is daar getest,men heeft daar geen problemen.zou het aan de combinatie modem router kunnen liggen?
Volgens demon kan ik elke router gebruiken,dus ik weet het niet meer.
Wie weet hier een oplossing voor?
Graag een uitgebreide duidelijke uitleg want ik ben een leek op dit gebied.
Alvast bedankt.
 
Je moet waarschijnlijk je porten forwarden (openen) in je router! Dit is meestal te vinden in de handleiding en anders moet je even opzoeken op internet naar een handleiding.

Ook moet je weten welke poorten je moet openen van het spel en dit is meestal op de officiele website of fanpages van het spel te vinden.
 
Oke en bedankt,maar a.s. maandag komt er iemand even langs om te kijken want ik ben echt een leek op dit gebied maar ik hou deze tip in gedachten.
 
Ik verwacht dat het te maken heeft met het feit dat de copperjet als router kan functioneren (afahankelijk van zijn instelling) en vervolgens hang je er weer een router achter.

Bij het openen van poorten kun je dan wachten op problemen.
 
Ik heb geen idee maar als dat inderdaad zo is had men dit toch moeten zeggen bij demon,omdat ik die ook al had gebeld hierover,men zei zelfs dat ik elke router erop kon aansluiten,ook in de beschrijving van de modem lees ik hier niets over,er staat zelfs een stukje beschreven over de aanschaf van een eventuele router en dat demon daar geen hulp bij verleent.