Problemen met spellen online spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ik veel,geen verstand van maar ik hoorde ook dat je na het uitschakelen van de norton firewall deze na het spelen weer kan inschakelen en dat het dan weer goed is,of dat je in het menu van norton bij de regels een regel kan maken dat norton zich niet om het desbetreffende spel bekommert.
Voorlopig kan hij nu weer spelen sinds hij de firewall van norton heeft uitgeschakeld.:)

Nou dan veel plezier,maar weet dat het niet echt veilig is in "deze tijden"

Geplaatst door Mirjam1
Router:e-tech RTBR04.

DAAR HEBBEN WE HET AL.

Een E-tech router :D

Die heb ik ook en ook mijn firewall uit alleen ik kan nog steeds geen MMORPG's spelen oftewel online games.

DUS DAT WORD EEN ANDERE ROUTER!

Ik heb ook alles al geprobeerd.

Geplaatst door Mirjam1
Hoi,

We hebben eindelijk de oplossing gevonden voor dit probleem.
En dat is dat wij erachter zijn gekomen dat onze router niet geschikt is om spellen online te spelen.
Wij hadden alles al geprobeerd met de poorten open zetten de nummers van de games invullen noem maar op en eergisteren is er zelfs nog een computerdeskundige bijgeweest en die heeft ook gedaan wat er in zijn macht lag maar ook dit heeft niet geholpen.Uiteindelijk heb ik gisteren de winkelier gebeld en hem het probleem voorgelegd,hij begreep er ook niets van waarom het niet lukte en stelde voor om de router om te ruilen voor een ander type.
Dit hebben wij natuurlijk gedaan en toen wij de andere router gisteren uit probeerde,bleek deze wel goed te zijn en kan er nu onbeperkt online worden gespeeld zonder poorten open te zetten of wat dan ook.
Ik wilde jullie dit even laten weten en bedank jullie voor de tips die er gegeven zijn.
De router die wij nu hebben is ook van e-tech maar het type is: RTPR01 with printerserver,misschien een idee voor andere die dit probleem ook hebben.

Groetjes,
Mirjam

De RTPR01 die we nu hebben is wel goed en die is ook van e-tech.

Geplaatst door upsidaisy

Dank je en ja we weten het maar er is nog een andere oplossing voor en dat moeten we nog even uitproberen.

Geplaatst door upsidaisy

De firewall is weer aangezet en ook nu is het weer spelen zonder problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan