Problemen met telenet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Vandaag heb ik problemen met telenet: internet is er al 5 keer uitgevlogen op beide pc's, op televisie kunnen we niet alle posten ontvangen en van mijn contactpersonen ontvang ik de helft van de berichten niet. Ook als ik ze een bericht zie typen, dan komt het bericht pas 10 seconden later toe. Er komt af en toe een bericht dat 1 van de netwerkkabels niet aangesloten is, soms valt op dat moment het internet uit, maar heb ik wel nog verbinding met de andere pc. Kan ik hieruit concluderen dat het gwn bij telenet ligt?

Yep. Valt er daar nog veel sneeuw? Zou kunnen dat bepaalde verdeelpunten slecht werken.

Het heeft idd enkele uren gesneeuwd(kortrijk) maar nu is dit gedaan

Even afwachten, maar telenet zal wel de dader zijn, aangezien je TV distributie ook niet goed werkt.

Er zijn ineens ook 2 contactpersonen uit mijn msnlijst verdwenen(en het ergste is ik weet niet wie:s) Kan dit hiermee te maken hebben? En kan ik er agter komen welke dit zijn?

Bij een internet uitval? Dan kan je toch geen contactpersonen verwijderd hebben,Hoe je die gaat terug vinden ? Ik gebruik slecht heel sporadisch MSN, daar kan ik je geen antwoord op geven.

Kben nu aan het vergelijken met mijn emailadres contactpersonen om te kijken welke contactpersonen ik nog wil hebben maar die er blijkbaar niet meer in staan.

:edit: ik mis niet direct iemand dus ja...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan