Problemen met Universal Serail Bus-controllers.

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer wordt die melding gegeven, bij het updaten van de chipsetdriver?
Zo ja, dan staat die van Microsoft er weer op.

Kies bij de driver voor bijwerken en op computer zoeken, welke opties voor drivers krijg je dan?

Lange Pier, nu kom ik met goed nieuws?? ik heb je raad opgevolgd en een verder gekeken wat de mogelijkheden waren om dit laten bij te werken, ik ben bij apparaatbeheer op mijn eigen computer gaan kijken, en wat geklikt en kwam ineens in een venster waar ik zelf kon selecteren wat ik wilde bijwerken, dat waren er van Intel die niet werkte daar kreeg ik dezelfde foutmelding weer. Ik heb je raad zo goed als mogelijk proberen op te volgen al doende kwam ik erachter wat je eigenlijk bedoelde met naar de juiste plaats te gaan om laten bij te werken,ik kwam ik een venster terecht waar er een stuk of acht in stonden o.a. Intel toen de 'Standaard Enhanced PCI naar USB-hostcontroller' geselecteerd en deze laten bijwerken en de pc uitgezet, vervolgens opgestart en naar Apparaatbeheer gegaan en gecontroleerd, alles wat in orde. Toen heb ik de Front USB poorten geprobeerd en deze werken nu weer als vanouds zowel USB 2.0/3.0, bedankt voor je hulp en geduld waarvoor mijn dank, Chapeau!! mijn dank is groot.
Afbeeldingen: Apparaatbeheer_OK.jpg - Universal Serial Bus-controllers_OK.jpg

Yw, mooi dat het weer merkt, wel een gedoe geweest.

En je hebt kennis opgedaan over waar je allemaal kunt zijn om werkende drivers te vinden.

@xa
Als je vraag is opgelost kun je de status zelf aanpassen (rechtsboven in je beginpost).

Zal straks even de pc opstarten om te kijken of nog alles in orde is en zal dan het gevraagde uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan