Problemen met verzenden mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
349
Ik had tot vanmiddag Outlook Express versie 6. Maar vandaag wilde die geen mails meer versturen. Gaf melding dat er een fout was, maar het geopende tabblad fouten was blanco. Ik heb OE6 gedownload, maar deze wil niet installeren omdat er een nieuwere versie op mijn computer zou staan !?! Ik heb wel IE7. Kan dat daar iets mee te maken hebben? Ik heb ook begrepen dat er geen OE7 bestaat. Klopt dat?

Omdat ik geen emailprogramma meer had heb ik enkele dingen geprobeerd. Eerst heb ik Microsoft Outlook uit Office XP geinstalleerd. Maar die kon alleen mails importeren uit OE5.5. Toen deze Outlook maar weer verwijderd. Daarmee was echter mijn OE ook verdwenen. Als ik het emailprogramma onder start opende kwam ik in "Internet opties" terecht !?!

Vervolgens heb ik Microsoft Outlook 2007 geïnstalleerd. Die moet wel de emails uit OE6 kunnen importeren, maar doet het niet. Er wordt ook helemaal niet gevraagd naar de map waar de mails van OE staan.

Is het mogelijk om weer een werkende OE op mijn computer te krijgen?

Vriendelijke groet
Marij
 
OE is afkorting van outlook express :)

en voor wat betreft probleem ... draai eens systeem herstel naar dagje of 2 terug !!

gr wout
 
Dat is het eerste wat ik heb gedaan. Kreeg de melding dat er niets te herstellen was.
 
Besef ondertussen dat er weinig aan te doen is.
Gebruik nu Microsoft Outlook.

vr.gr. Marij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan