Gisteren heb ik de updates van Microsoft geinstalleerd en vanaf dat moment kan ik via de routeplanner routenet.nl geen route meer berekenen, ik krijg de volgende meldingen na enkele tervergeefse pogingen:
Er is een fout opgetreden!
Fout Vrij Bewerken
Probeer het later opnieuw
In een balkje daarboven staat: de vorige webpagina heeft mogelijk de volgende invoegtoepassing nodig: MSXML 5.0 van Microsoft Coorporation, klik hier als u deze inviegtoepassing wilt starten. Maar als ik dat aanklik gebeurt er niets.
De server heeft het te druk, aanroep is geweigerd
Volgens mij ligt het aan die updates want eergisteren ging het nog wel en op mijn werk gaat het ook gewoon goed.
Is er iemand van de forumleden die dit herkent en weet wat ik hier aan moet/kan doen?
Alvast bedankt, groeten, Margriet
Fout Vrij Bewerken
In een balkje daarboven staat: de vorige webpagina heeft mogelijk de volgende invoegtoepassing nodig: MSXML 5.0 van Microsoft Coorporation, klik hier als u deze inviegtoepassing wilt starten. Maar als ik dat aanklik gebeurt er niets.
De server heeft het te druk, aanroep is geweigerd
Volgens mij ligt het aan die updates want eergisteren ging het nog wel en op mijn werk gaat het ook gewoon goed.
Is er iemand van de forumleden die dit herkent en weet wat ik hier aan moet/kan doen?
Alvast bedankt, groeten, Margriet