problemen na update microsoft van gisteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Gisteren heb ik de updates van Microsoft geinstalleerd en vanaf dat moment kan ik via de routeplanner routenet.nl geen route meer berekenen, ik krijg de volgende meldingen na enkele tervergeefse pogingen:

Er is een fout opgetreden!
Fout Vrij Bewerken
Probeer het later opnieuw
In een balkje daarboven staat: de vorige webpagina heeft mogelijk de volgende invoegtoepassing nodig: MSXML 5.0 van Microsoft Coorporation, klik hier als u deze inviegtoepassing wilt starten. Maar als ik dat aanklik gebeurt er niets.

Er is een fout opgetreden!
De server heeft het te druk, aanroep is geweigerd
Probeer het later opnieuw
Volgens mij ligt het aan die updates want eergisteren ging het nog wel en op mijn werk gaat het ook gewoon goed.
Is er iemand van de forumleden die dit herkent en weet wat ik hier aan moet/kan doen?
Alvast bedankt, groeten, Margriet

Ik weet er niets van, maar.

Je kunt de update weer verwijderen via software of een herstelpunt van voor het probleem gebruiken.

Ja dat had ik zelf eigenlijk ook al bedacht maar die updates zijn toch ook niet voor niets? Vaak zijn het beveiligingslekken die ze repareren toch?

En? een update die beveiligd maar de boel een beetje niet laat werken is dan belangrijker?:confused:

Update af en toe en nooit last gehad, dus zo'n vaart loopt 't nu ook weer niet.

dit zijn de laatste update's van XP,

Windows XP KB936357: Update voor Windows XP dinsdag 10 juli 2007 Microsoft Update
Windows XP KB928366: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1 dinsdag 10 juli 2007 Microsoft Update
Windows XP KB928365: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 2.0 dinsdag 10 juli 2007 Microsoft Update
Windows XP Windows Hulpprogramma voor verwijderen van schadelijke software - jul 2007 (KB890830) dinsdag 10 juli 2007 Microsoft

klopt, maar sinds die updates kan ik dus geen routeplanner meer gebruiken en dat is nu mijn probleem, wat kan daar nu de oorzaak van zijn? Ik zit nu op mijn werk en daar lukt het wel

Ik heb het net even uitgeprobeerd, maar bij mij werkt het nog wel. Probeer het nogeens opnieuw, nadat de computer afgesloten is geweest. Misschien dat je dan geluk hebt. Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan