problemen na update naar Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop nu ongeveer 4 weken oud en ik heb hem laatst ge update naar Windows 8.1. Sinds deze update duurt het opstarten 2 keer zo lang hij word ook niet meer wakker uit slaap stand ik moet dan de uit knop ingedrukt houden en opnieuw opstarten ook gaat hij niet meer helemaal uit als ik op afsluiten druk moet ik de uit knop ingedrukt houden om hem helemaal uit te doen. Ik heb al wat online ge Googled maar alles wat ik tegen kwam hielp niet. Ik heb alle non-Windows services uitgeschakeld maar dat hielp niet, ik heb in apparaatbeheer bij de muis en toetsenbord aangevinkt dat ze deze computer waker mogen maken, ik heb alle Windows updates geinstaleerd, ik heb de harde schijf ge gedefragmenteerd en ik heb met Driverbooster alle drivers ge update. Dit heeft allemaal niet geholpen.

Ik hoop dat iemand mij hierme kan helpen de laptop waarme ik dit probleem heb is de Acer ASPIRE E1-572G-74504G50MNKK.

Alvast bedankt :thumb:

Mhh, Dat is een beetje koffiedik kijken. Ja dat kan van alles zijn weet je nog welke om welke update het gaat/ging. ??

Met googlen is het niet gelukt zeg je. Ga er mee terug naar de winkel. En of neem contact op met microsoft.

Heb je nog garantie. Niet zelf liggen klojo....en.

Wil je best helpen maar dat zal toch even moeilijk zijn als ik dit allemaal zo lees, wordt je niet vrolijk. klikje

bedankt voor je reactie,

ik vast nog wel garantie hij is pas een maantje oud. ik heb je link bekeken maar er zat geen zelfde probleem tussen. ik heb hier 2 foto's van de update geschiedenis dat is alles wat ik weet over de updates: Schermopname (1).png Schermopname (3).png

Ik zie die mislukte van dat servicepack. Dat zou het probleem kunnen zijn. Probeer deze nog eens te tackelen. (Misschien handmatig downloaden.)

Lees eerst alles goed door. Er is kennelijk verschil tussen een 64 bits of 32 bits. Bestudeer dit eens even.

http://support.microsoft.com/kb/2817430/nl

Laatst bewerkt:
de service pak is opnieuw geïnstalleerd en geslaagd maar dat hielp niet. ik heb een gevoel dat het misschien aan één van de 2 videokaarten licht dus daar ga ik nog een keer de drivers van installeren ik laat het resultaat weten als ik dat heb gedaan.

Oh dat is leuk. Dank je, ben eens benieuwd.

Laatst bewerkt door een moderator:
het updaten heeft alleen het opstarten iets versneld maar hij word nog steeds niet wakker uit slaapstand en hij gaat nog steeds niet goed uit. ik ga nu ook proberen de rest van de drivers opnieuw te installeren want ik heb niet het gevoel dat driver booster het goed heeft gedaan.

Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat na het installeren van de drivers via de site van acer mijn computer weer wakker word en normaal uit gaat. Het slechte nieuws is dat mijn onboard toetsenbord en muispad het niet meer doen. Dit vormt weer een nieuw probleem waar ik ook wel hulp bij kan gebruiken

mijn toetsenbord doet het weer nu alleen mijn muis nog. het blijkt dat de windows 8.1 drivers niet werken (zeer vreemd). ik heb de Windows 8 drivers nodig maar als ik die voor mijn muispad probeer te installeren zegt hij dat ik eerst de andere driver moet verwijderen maar dat heb ik onderhand al gedaan

alles werkt weer, het bleek dus uiteindelijk een driver probleem te zijn all weet ik niet pressies welke driver de problemen veroorzaakte aangezien ik alle drivers achterelkaar heb ge update. we kunnen hier ook meteen uit opmaken dat driverbooster niet goed werkt voor het updaten van drivers.

Manamana heel erg bedankt voor je hulp :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, oke tof, alles is nu mooi opgelost. Nu kun je weer lekker vooruit met je computer. Succes ermee en ik hielp je graag.

Tot weerziens wellicht op dit mooie forum. Groet Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan