problemen outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik had een wenskaart samen gesteld in outlook express, gekeken of hij goed en netjes onder elkaar stond, dit in eerste instantie om te kijken of het overkwam aan mijzelf gestuurd via chello en dit klopte. Nu kwam ik echter bij een kennis er achter dat hij hem had gekregen dat hij niet meer netjes onder elkaar stond. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Goedemorgen humpe,

Misschien heb je geen rekening gehouden met andermans schermresolutie (die kan afwijken van die van jouw) :p

Groetjes

Verplaatst naar de juiste sectie. Outlook en outlook express zijn verschillende programma's

Goedemorgen mario,

Wat je er precies mee bedoelt is mij niet duidelijk :rolleyes:

Dit is toch sectie outlook express?

Laatst bewerkt:
Het klopt dat dit de outlook express sectie is. Daar heb ik hem heen verplaatst. De vraag stond in outlook

Ik denk dat dit het probleem is.

Misschien heb je geen rekening gehouden met andermans schermresolutie

Waardeloze upload-service :p

Ik krijg mijn webruimte bij home.nl niet aan de praat.
Maar gisteren heb ik mij aangemeld als lid bij helpmij.
Ikke straks ook helpmij'er met eigen webruimte, ikke dan niet meer belazerd worden door zulke @!#$%&? filehostingservices als b******.com of wie dan ook ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb het ook gehad en laat mede daardoor anderen naar mijn 2e e-mail account sturen als het wat belangrijks is. Dan gebruiken ze chello niet.Als ik programma's over stuur en dit via chello doe, dan pakt het uit als tekst waar je dan verder niets mee kunt.

Dan kun je bv. Chello voor HCCnet omwisselen.Ik gebruik meestal HCCnet, dan weet ik in ieder geval zeker dat hij aan komt. En ja Chello is en blijft toch altijd een heet hangijzer.

Laatst bewerkt:
Als jij dat zegt dan klopt dat, want ik kan het niet controleren, mijn dochter heeft er ook altijd problemen er mee en die heeft ook planet.

Ik heb ook Gmail en hotmail en van HCCnet is allemaal geen probleem. Gmail gebruik voor foto's en progr. en hotmails als ik ergens een email addres moet opgeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan