problemen videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipmetkop234

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
IK heb een nieuwe videokaart op deze pc hij heet de 9250 radeon. Alleen wat zijn de juiste drivers voor deze kaart. Ik probeerde de catalyst 6.11 maar die werkte niet. Weleke zijn wel de juiste en bij wie is dit probleem ook voorgevallen?

Hoi,

Is dit een vervolg op deze?

Maar heb je als eens op ati driver site gekeken je gegevens ingevuld komt er dan geen driver uit gerold?

Modag

Laatst bewerkt:
antwoord

die heb ik al geinstraleert, Mischien i dit het probleem niet maar nadat ik ze heb geinstraleerd komt dit probleem pas voor. Ook staat er bij beeldscherm dat hij de kaart niet gebruikt maar een standaard vga driver? Is het niet gewoon zo dat ik iets moet configureren om het te laten werken? en als het zo is hoe doe ik dat dan

antwoord

hallo

Als ik nu op beeldscherm klik dan staat er standaard beeldscherm op vga save drvier of zoiets. ALs ik dit apparaat nou eens uitschakel. Kan het dan zo zijn dat allees werkt of mol ik dan deze pc?
En kan iemand even snel helpen want ik draai em nu in save mode en dit gaat egt te sloom.

latooors

antwoord

dit staat er trouwens in savemode ik weet niet of dit er altijd staat. Maar in de "normale" mode die je meestal opstart geeft ie geen beeld en dit is pas nadat de goede drivers zijn geinstraleerd

En je hebt ook .NET framework geïnstalleerd? Zonder dat krijg je de Catalyst software nooit aan de gang.

ATI zei:
b. Microsoft .NET Framework
The CATALYST Control Center requires Microsoft .NET Framework prior to installation. The CATALYST Control Center is an application that allows you to control the configuration of your ATI product. You can verify that you have the .NET Framework by checking in the Add/Remove Programs list in the Control Panel. If the .NET Framework is not listed, please download, and install before proceeding. For more information, please visit Microsoft .NET Framework

Mocht dat nog niet werken zou je de Omega drivers eens kunnen proberen.
http://downloads.guru3d.com/Radeon-...-(Catalyst-5.10a)-download-1230.html#download

antwoord

ja heb ik catalyst control center staat ook geinstraleert maar die draai je alleen op normale modus. en daarbij krijg ik geen beeld....
Maar helpen die omega drivers dan wel? en waar vind ik de juiste?

Even bij het begin beginnen.
Heb je vraag en/of uitroeptekens in je apparaatbeheer staan?
Zo ja, wat staat daar bij?

Heb je de onboard videokaart uitgeschakeld in je bios?

antwoord

ja een vraagteken. Maar bij beeldscherm staat de videokaart.
en mijn onboard is inderdaad uitgeschakelt.

Op internet zijn heel wat gevallen maar die zijn volgens mij geen van alleen opgelost.
Maar wat moet ik doen aan dat vraagteken.

Laatst bewerkt:
antwoord

ergens anders. Heb je mischien nog andere iedeen waarmee ik de videokaart als hoofdvideokaart kan gebruiken? En hij doet het wel want hij viewt safemode en hij komt tot de windows pagina. Alleen mischien niet goed geconfigureerdofzo?

Zucht, vertel dan waar dat vraagteken staat, dat kan belangrijk zijn waarom het niet lukt.

antwoord

bij pci bus apparaat ofzo. dit kan een oplossing zijn maar hoort ie het dan helemaal niet te oden. want zonder driver krijg ik nu gewoon beeld. En als dit het is kan je dan mishc drivers opzoeke? ik ben hier namelijk niet goed in. Mijn moederbord is Esprimo P2410 (Board D2560-A1)

antwoord

er staa een vraagteken bij: overige apparaten op PCI standard ISA bridge ofzo
er staat:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.

Ik heb het je gisteren uitgelegd hoe je een driver moet downloaden...
Als je het nu bij 1 draadje had gehouden, dan had je deze nu niet gemist....

antwoord

oke ik doe da eerste wel . Dit zijn tog niet de videokart drivers voor de 6150 le want die zit in mijn moederbord en als die geactiveerd word ben ik de sjaak

antwoord

nee dit helpt ook nie. Ik heb de laatste drivers al geinstraleerd. Ik snap er egt geen hol meer van wrm doet ie het zonder drivers wel en met drivers niet????:P

antwoord

nee het vraagteken staat er nog steeds en nog steeds is het een onbekend apparaat op PCI standard ISA bridge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan