processer kopen maar welke

Status
Niet open voor verdere reacties.

zendenman

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
hoi heb een vraagje

ik kan twee processors kopen maar wil dan well de beste hebbe maar welke is dat de

Amd X2 6400+. (am2) 2x3,2Ghz

of

DualCore Intel Core 2 Duo E6600 (2,4GHz)

hoop dat me iemand kan helpen moederbord maakt niks uit kan aan alle twee goed komen duss

mvg steven

Pasja: ze staan er geen van beide tussen...

hoi heb een vraagje

ik kan twee processors kopen maar wil dan well de beste hebbe maar welke is dat de

Amd X2 6400+. (am2) 2x3,2Ghz

of

DualCore Intel Core 2 Duo E6600 (2,4GHz)

hoop dat me iemand kan helpen moederbord maakt niks uit kan aan alle twee goed komen duss

mvg steven
Hoe kan je er aan komen, want het zijn toch al wat oudere processors.
Qua prestaties zullen ze elkaar niet extreem veel ontlopen. Maar das een inschatting hoor. Ik kan het mis hebben.
Hoeveel moet je er voor betalen?

Min of meer wel. Als je op die site links in beeld kijkt "basisonderdelen" en dan processors en je klikt door na de gemaakte keuze van de processor dan kom je er. Als je 'm dan selecteert en je zet die andere ernaast kun je mooi vergelijken.

Laatst bewerkt:
Min of meer wel. Als je op die site links in beeld kijkt "basisonderdelen" en dan processors en je klikt door na de gemaakte keuze van de processor dan kom je er. Als je 'm dan selecteert en je zet die andere ernaast kun je mooi vergelijken.
zover was ik niet gegaan :)

Maar goed... Snap jij het dat mensen op een forum een vraag stellen en daana niet meer komen opdagen?

sorry mensen voor mijn late reactie maar
beter laat dan nooit he :D

toch allemaal bedankt voor jullie reactie

p.s voor de am2 heb ik 80 euro betaald en de 6600 75euo :thumb:

Pasja: ze staan er geen van beide tussen...

Hoe kan je er aan komen, want het zijn toch al wat oudere processors.
Qua prestaties zullen ze elkaar niet extreem veel ontlopen. Maar das een inschatting hoor. Ik kan het mis hebben.
Hoeveel moet je er voor betalen?

sorry voor mijn late reactie maar
beter laat dan nooit he

p.s voor de am2 heb ik 80 euro betaald en de 6600 75euo

sorry mensen voor mijn late reactie maar
beter laat dan nooit he

Het was dus zinloos om jou advies te geven. Een tip: ga volgende keer mensen op een ander forum lastig vallen :mad:

reageer dan gewoon niet meer jij onozele :mad::mad::mad::mad::mad::evil:

Nee. Jij komt hier een vraag stellen en daarna reageer je niet meer, tot je zegt dat je dingen hebt gekocht.
Wij besteden onze tijd om vrijwillig mensen zoals jij te helpen.
In de tijd dat ik jou heb proberen te helpen had ik ook andere mensen kunnen helpen, of kunnen gamen. En hetzelfde geldt voor Pasja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan