Processor kan geen update vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Ik wil mijn processor updaten.Intel core i3-340-m updaten.Ik heb wat gezocht op de website van Intel maar er stonden geen updates voor mijn processor.Die van i3-330-m en 350-m stonden er wel.
Kan iemand voor mij graag die update vinden.
Processor:
Intel core i3-340-m
 
Laatst bewerkt:
Een cpu updaten? :p Dat gaat dus niet.

Een bios / drivers kun je updaten.
 
Ik denk dat je een bios update bedoeld.
Hiervoor moet je eerst uitvogelen welk moederbord je hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kan ik te weten komen welke moederbord ik heb?Speccy heb ik geprobeerd werkt niet hier.Wanneer ik het opstart blokkeert heel mijn pc.
 
Als dit niet altijd zo is geweest gaat een bios update hier ook niets in veranderen.
Al eens gedacht aan malware?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

@grumbkow
Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct reageert.
 
BIOS update nooit zomaar doen tenzij je klachten hebt/er iets niet goed werkt! Gaat het fout, kan je je laptop weggooien.
 
Nee ik heb geen klachten.Maar is het niet beter dat hij de laatste versie heeft?
 
Je meld dat je pc blijft hangen bij het opstarten dat is toch een klacht?

Kun je eens omschrijven wat nou precies het probleem is, want volgens mij snappen we het niet helemaal meer.
En nee de laatste versie is lang niet altijd de beste, als er niets aan de hand is met je bios kun je er beter gewoon vanaf blijven.
 
Dat zei je:
Ik denk dat je een bios update bedoeld.
Hiervoor moet je eerst uitvogelen welk moederbord je hebt.

En ik zei:
Hoe kan ik weten welke moederbord ik heb.Ik heb Speccy geprobeerd maar die lukt niet.Wanneer ik Speccy opstart blokkeert heel mijn computer.En moet ik heb opnieuw opstarten.
 
Waarom het Bios updaten? Nergens voor nodig en kan de nodige risico's opleveren.
 
Dat zei je:


En ik zei:
Hoe kan ik weten welke moederbord ik heb.Ik heb Speccy geprobeerd maar die lukt niet.Wanneer ik Speccy opstart blokkeert heel mijn computer.En moet ik heb opnieuw opstarten.

In dat geval heel simpel, speccy er af gooien en niet meer over nadenken. Updaten is nergens voor nodig, vaak is er niet eens een bios update beschikbaar. Deze worden alleen uitgebracht als het echt nodig is.
 
Waarom het Bios updaten? Nergens voor nodig en kan de nodige risico's opleveren.

Bij mij was het wel nodig.
Nadat ik mijn bios had geupdated werkte Total War: Shogun 2 wel, en het kan wel dingen verbeteren.
Nu was het bij mijn moederbord heel makkelijk, anders had ik het ook niet gedaan, aangezien het inderdaad onnodige risico's heeft.
 
Dat ging om dit geval, er is geen aantoonbare reden waarom de bios een update nodig heeft en als je hier verder ook geen onderzoek naar doet, bijvoorbeeld nieuwe functionaliteiten etc., dan kun je er maar beter gewoon van af blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan