Processor koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg niet dat het zo is, maar het artikel / MSI zelf beweerde het in februari. Een heel klein beetje meer research zal misschien een ander licht op de kwestie werpen.
 
Kan ook wel met Vista, maar dan 32-bits. Is trouwens ook meer compatible met de diverse games!

EDIT: niet goed gekeken, excuses, neem mijn woorden terug!
 
weet iemand een ander mooi moederboard?

ik wil er een E8400 op gaan zetten
een 9800GTX black edition
ozc geheugen.

groetjes
 
ja maar 32 bits kan maar 3.2 geheugen aan toch.
en ik wil zeker 4GB
 
Bel of mail voor de zekerheid MSI, het is een mooi bordje en wie weet................
 
ik heb een mail gestuurd naar msi!
ik ben benieuwd wat die er over te zeggen hebben.

bedankt voor de reacties!

groetjes
 
Helemaal mee eens, maar "Zijn" wegen zijn ondoorgrondelijk, laat staan die van mobobouwers. Ik heb simpelweg niet genoeg verstand van mobo's / chipsets om in te kunnen schatten wáárom MSI kennelijk "iets" heeft gemodificeerd / of juist niet...........

Zoals ik al aangaf, denk ik dat TS er handig aan doet om een mailtje naar MSI te sturen voor het duidelijkste antwoord. Anderzijds baart de datum van het door mij geplaatste artikeltje mij (voor TS) wel zorgen: je zou mogen verwachten dat als MSI het e.e.a. zou willen regelen, het daar niet mee wacht tot "ver" in 2008, ruim een jaar na de officiële release van Vista.

De "reminder" van MSI in het artikeltje is zodanig expliciet, dat ik ook niet verwacht dat de site waar ik het vandaan heb geplukt een schrijffout / publicatiefout heeft gemaakt.

Kortom, idd. een heel klein beetje verwarrend.
 
Laatst bewerkt:
dus ik kan SLI met dat moederboard.
ik wil het wel zeker weten. ik kan er ook nergens wat over vinden.
 
:shocked: ehh, ik heb zojuist een link naar MSI zelf geplaatst. Je mag toch heel voorzichtig aannemen dat zij op hun eigen site de juiste informatie verstrekken?
 
ik weet het niet meer....ik wacht effe op dat mailtje van MSI.

heeft iemand anders een andere mooie mobo?

socket 775 E8400
geforce 9800GTX
ocz geheugen.

weet iemand een mooie rond de 150 euro is goed.

groetjes
 
Tja, MSI zelf zegt: (zie lichtblauw kadertje) -> MSI

Tsja, ik weet dat het er staat....maar er staat ook in de CPU supportlist dat de E6300 en E6400 nog aan het testen zijn, dat is ook niet bepaalt vlot te noemen.
 
Er zijn er zo gruwelijk veel.......................
de P5K serie van Asus is ook niet verkeerd getest.


[edit]
Tsja, ik weet dat het er staat....maar er staat ook in de CPU supportlist dat de E6300 en E6400 nog aan het testen zijn, dat is ook niet bepaalt vlot te noemen.
Daarom denk ik dat een mailtje door TS naar Asus het meest heldere antwoord zal gaan opleveren [end edit]

[edit 2] dat het mogelijk een bijzonder plankje is, bewijst m.i. ook het niet ondersteunen van Win98/ME. Ik zou bijna zeggen, "Welke PC / mobo ondersteunt dat nu niet"? [end edit2]
 
Laatst bewerkt:
enne trouwes die er staat natuurlijk:

sli ondersteuning bij windows xp 32 en 64 bits..
en er staat niks over vista bij.. maar dat is tog wel te omzeilen lijkt mij?
 
ik bedoel of er erges iets te vinden is om sli ondersteuning te krijgen in windows vista?

want ik zit er ook aan te denken dat bordje te nemen:confused:
 
Je hebt je geabonneerd op dit topic, je mag verwachten dat TS het antwoord van MSI hier "publiceert".

Enne, ik wil natuurlijk de voorpret van de aanschaf van een plankje niet bederven, maar wat maakt dit plankje (m.u.v. die tijdelijke koeleraanbieding) zo bijzonder of mooi t.o.v. een stuk of 50 andere plankjes?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan