Processor + nieuwe kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter bl4de
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bl4de

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Hallo,

Ik zit met een probleempje want ik wil een nieuwe videokaart kopen heb op het moment de 7600GS en ik wil graag de 8600GT gaan kopen. Maar als processor heb ik een AMD Athlon 3200+ en veel mensen zeggen dat dat het een slechte keus is omdat me videokaart door die processor niet volledig werkt. De videokaart is vooral bedoelt voor callofduty 2 en callofduty 4. Advies iemand wat ik moet doen. Myn budget is maar 200-250 euro.

Greets,

als je zown snelle kaart wilt in je pc dan zou je je cpu ook moeten upgraden... anders heeft het geen zin om zown snelle kaart in je pc te zetten.. met een langzamere CPU kun je je videokaart niet optimaal gebruiken.. en als je CoC4 wilt gaan spelen zal waarschijnlijk je cpu(processor) niet snel genoeg zijn omdat het een vrij nieuw (of nog uit moet komend) spel is..

hmmm heeft iemadn dan wel een goede kaart voor me die het goed zal doen ivm mijn cpu
of een goede processor die niet al te duur is

en wat zal dan beter presteren die 8600+me huidige cpu
of een nieuwe processor van 200 euro + die 7600gs die ik nu heb

Laatst bewerkt:
dit valt best mee wouterjuh88 je kan de 8600gt nou niet echt een snelle kaart noemen.
de athlon proc kan best hoor. maar als je een betere kaart wil dan zal je denken aan een athlon 64 3800 voor 50-55 euro.
en voor zo'n redelijk budget kan je beter een veel snellere 1950pro kaart nemen en dan gelijk een nieuwe proc want de 1950pro is gemiddelt 150 euro dus hou je nog dik genoeg over voor een betere processor. hier schiet je iniederegeval een stuk meer mee op. dan een 8600gt

hier een mooi voorbeeld tussen de 2 kaarten
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=725&model2=855&chart=275

ja precies die 1950pro is veel beter.:thumb:
dan kan je er nog een athlon 3400 in zetten en dan wat overklokken,dan zal het wel goed gaan maar met deze ook wel hoor

dan koop ik deze erbij: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HHDA27
ken dat dan wel op me moederbord omdat die amd athlon die ik nu heb een 754 is en die 3800+ socket 939?

en wat zou me fps ongeveer zyn met die kaart + cpu +1g ram op dx7 1280x1024 alles max...en is me pc dan goed genoeg voor cod4?

zou jij me kunnen helpen met overclocken van die nieuwe cpu dan
kep geen flauw idee hoe het moet

msn: mike_blaak1992@hotmail.com
of xfire: mikeblaak

Laatst bewerkt:
sorry die 3800 past niet op je mobo volgens mij kan je wel een s754 3700mhz er op doen

eh heb je linkje want op alternate ofzo of op een adnere site?

ik kan zo alleen maar een athlon 64 3400 vinden maar over het overklokken gaat misschien wel lukken maar dan kom je miss maar tot 3600mhz
en moet ik je ff toevoege bij msn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan