processor verliest kracht/stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

sphoon

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
hallo,
ik heb onlangs windows vista home premium 32-bit geïnstalleerd, maar sinds dien verliest mijn processor om de 5-tal minuten alle stroom, en blijft mijn pc enkele seconden hangen, en dan doet hij weer verder (ik hoor hem veel geluid maken als hij hapert), ik heb ook net mijn voeding vervangen dus dit kan het nier zijn want hij doet het bij beide voedingen, ik heb de nieuwste moederbord/BIOS drivers geïnstalleerd maar ook dit hielp niet, kan iemand mij helpen?
vriendelijke groeten,
Ciss

moederbord:asus p5k-v
processor:intel core duo 2.6Ghz
grafische kaart:nvidia 8800gt
geheugen:3gb kingston
voeding:550 watt power lc
HD:500gb+300gb+260gb

Wanneer je pc nog maar net is geïnstalleerd, zou ik er geen probleem van maken om vlug de Vista DVD er doorheen te gooien.
Vaker ben je in dit soort gevallen hiermee vlugger klaar, dan het daadwerkelijke probleem te zoeken.

dit heb ik ook al geprobeert maar het bleef gewoon haperen :s

Weet je zeker dat je alle juiste drivers hebt geïnstalleerd?
Heb je je BIOS geflashed?

Neen dit heb ik nog niet gedaan, omdat ik heb gehoord dat je hiermee je pc stuk kan maken, maar waarom zou dit helpen? voor vista had ik xp en toen had ik geen enkel probleem

ohw :), neen geflasht nog niet, maar wel gewoon alle nieuwste driver van de asus site gehaald

zal het meteen eens testen :)
zo te zien draait hij dan perfect, kan het niet echt goed testen omdat ik hem niet goed kan monitoren, maar ik heb geen hapering ontdekt en in taakbeheer was er ook geen enkel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan