Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Steve
Oké, ik doe het. Op één voorwaarde: jij geeft me onderbouwde reden waarom ik dat zou doen.
Wel eens van streaming-media gehoord!? Jij klokt online je 'ouwe' proc over (begint met I eindigt op ntel), en wij kijken mee. Motivatie:
pcb2.jpg

bron

Laatst bewerkt:
Zulke stemmingen zijn niet echt objectief, aangezien iedereen voor z'n eigen CPU kiest... Dit geeft eerder het marktaandeel van de processors weer..

als ik moet kiezen tussen Intel of amd dan neem ik amd,wel een een flinke koeler,nemen,maar dat zal toch altijd, persoonlijk blijven, (offtopic) neem nou het andere topic over goede pc of niet? allemaal eigen bevindingen,kom je nooit uit, die vindt dit en die vindt dat,discussie waar je niet uitkomt!en onderbouwen doen zij al helemaal niet.houden zo steve?

Het grootste probleem is dat mensen zich veel te veel laten leiden door hun eigen situatie.. Iemand die een AMD heeft, zal natuurlijk dat adviseren.. Maar de Intel-concurrent kan net zo goed cq. beter zijn, maar dat weten die mensen niet..

Dus het enige dat echt objectief is zijn reviews.. Of onderbouwde reacties, gebaseerd op ervaringen.

Als je niets nuttigs te zeggen heb, zeg dan niets.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan