Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, helaas. Voor een familielid was ik een laptop aan het upgraden van 7 prof naar 10 prof toen het mobo of de hdd defect raakte. Machine is onder garantie bij de fabrikant en dus weet ik nog niet welke van de twee kapot is. Wel zeker is dat één van die 2 kapot is. Omdat ik de 'bui' al zag hangen v.w.b. een schone 10 installatie, heb ik Microsoft gebeld.Een BIOS-update en grote wijzigingen van je hardware zoals moederbord en/of HD (?) kunnen roet in het eten gooien en moet een telefonisch contact met Microsoft de redding brengen (?)
Niet nodig bij herinstallatie inderdaad.
Anders kan je hem uitlezen mocht je hem om één of andere reden toch persé willen hebben
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Nu bij terugkomst van het ding 10 schoon installeren gaat niet omdat de hardwareconfiguratie is gewijzigd. Idd. voor andere versies van Windows was dat geen probleem, je belde Microsoft en met behulp van die lieve vrouwelijke robotstem kon je dan je Windows opnieuw activeren.
Helaas werkt het bij Windows 10 niet zo als er gemigreerd is en / of daarna een kale installatie is gedaan.
Tót 29 juli 2016 zal je dan je oorspronkelijke versie van 7 of 8 terug moeten zetten en de migratie naar 10 opnieuw moeten doen.
Nu komt 'ie : gaat dus een machine waar 10 op is gezet (vanaf 7 of 8) NA 29 juli 2016 kapot, dan is het einde oefening gratis Windows 10. Je zal dan bij een machine waarin hardware is vervangen voor bijna 140 euro een nieuwe 10 key moeten kopen.
Misschien wat moeilijke omschrijving geworden.Alleen een BIOS upgrade is in mijn ogen geen "Ophouden te bestaan" Mogelijk dat M$ hiervoor in de toekomst wat op verzint.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.