Proggie voor op AFSTAND BESTUURBAAR!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
Het is niet egt een probleem maar meer een vraag!!!

Bestaat er een proggie of iets dergelijks waarmee ik deze pc kan besturen via me laptop beneden!!!

Dus dat deze pc bestuurd word door de muis beeldscherm keyboard van de laptop beneden!!!

ze zitten allebei in netwerk! dan kan ik lekker COUNTERSTRIKEN in me tuin hihi!!

graag Snel antwoord vordat de zon onder is !! :d

Een bekent programma is TightVNC

Het enige nadeel wat ik wel eens heb gehad was dat de computer waarbij ik de besturinmg wou overnemen veel te langzaam was en ik deed dingen veel te snel. Daardoor ging het wel eens mis en werd de verbinding verbroken.

Zorg er dus wel voor dat het snelle pc's zijn anders loopt alles traag en maak je de computer in de war als je alles te snel doet.

Succes

Laatst bewerkt:
En voor games zou ik het eigenlijk niet doen. Je hebt altijd te maken met enige vertraging en ik denk dat dat niet lekker speelt

Werk dat programma goed!!!

Je wil niet weten hoe snel dit netwerk is mario!!! haha we spelen ook geregeld over LAN... is egt supergoed hoo ok dat is wel anders heb je gelijk in!

TightVNC is gewoon een programma waarmee je een ander computer (browser) kan bekijken / overnemen e.d. wordt ook gebruikt op bedrijfsnetwerken.

Tis erg traag idd ik kan neit eens normaal een file openen duurt 10 seconden EGT ***!!! dus cs`en kan ik helemaal vergeten !!! en om nou me hele buro naar buiten te gooien :p!!!

maar wel bedankt!!

Jongens, als je echt realtime ergens anders een pc wil besturen moet je zeker Radmin gebruiken!

Dit is echt het meest prof programma ooit, je vind het op http://www.radmin.nl

(het is trouwens een nederlands product!)

Dat lijkt mij een heel goed progje :-)
maar je moet er wel voor betalen, en dat heb ik er niet voor over om alleen af en toe eens een probleem bij 1 van mijn nichtjes te verhelpen

als die ook goed is :-)

En niet te moeilijk voor gebruik, want ik ben niet zo`n pc techneut...en mijn nichtjes al helemaal niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan