Progje RegistryProtect

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverlaan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoy,

Kent iemand het van Diamond CS? een progje om op register wijzigingen te attenderen.
Volgensde bijgevoegde Help, die ik vertaald heb, moet er een log aangemaakt worden
door het programma

Dit is wat in de Help wordt aangegeven:

Maakt RegistryProt logs?

Ja, RegistryProt voegt een "HISTORY.LOG" bestand toe (in uw RegistryProt directory). RegistryProt logt veel details, inclusief de tijd, de gebeurtenis, volledige register pad, en de voor/na instellingen wanneer beschikbaar.

Het enige wat ik zie verschijnen na een gebeurtenis (registerwijziging)
is een bestandje genaamd "regprot.cfg"

Zou dat het log moeten zijn?
maar waar maak ik dat mee open, met kladblok staat alleen maar bla,bla,bla hokje streepje.

Hoy,

Nog even duidelijker het gaat om het programma'tje "regprot" van Diamond CS.

Ik heb het progje ook geïnstalleerd, maar voor zo ver ik kan zien is er nergens een echte 'log' aangemaakt.

Hoy,

Maar als ik in Windows XP Zoek in alle bestanden en mappen kom ik het log wel tegen. Maar dan is het een html bestand en leeg, terwijl er toch wat in zou moeten staan.
Als je het progje de eerste keer opstart komen er al een paar meldingen, van hetgeen reeds in de RUN afdeling staat.

Maar ik heb al weer een ander progje gevonden, met wel een mooi duidelijk log, want dit is toch wel belangrijk om later nog eens te raadplegen.

En het voordeel van deze is, je kan ook nog wijzigingen aan zelf gekozen bestanden voorkomen.

Mag ik de naam van dat mooie progje weten???:)

Dank je :) staat nog niet goed :D Zo dan?

Hoy,

Ik ben aan het prutsen

Het progje heet:
Greyware Registry rearguard even googlen

Hoe krijgen jullie een internet adres op de pagina?

Hoi:) net zo als je net deed, maar ik denk dat er met die ! in de url iets niet goed ging. ik heb hem er nu op onder de 'zo' hierboven :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan