Programma automatisch opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony2005

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
Berichten
17
Hallo,

ik zit met een progje dat in feite automatisch zou moeten opstarten als mijn pc opstart. Nu moet ik het altijd automatisch opstarten ;-((

Ik heb WinXP Sp1
Het is een stuurprog voor mijn toetsenbord (Logitech Cordless MX)
Prog: iTouch

Ik heb al geprobeerd met de exe in het menu opstarten (start-progs-opstart) te plaatsen maar daar zet hij een snelkoppeling en het start niet auto op.

Ook al geprobeerd: bij "geplande taken" optie: prog opstarten als xp opstart, werkt ook niet!

Hoe kan ik dit progje auto laten opstarten?

Thanks
 
Al geprobeerd, zowel origineel stuurprogramma van cd als laatste nieuw vanop website.
 
Je kunt het op laten starten vanuit het register.
Ga naar Start > Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
De Registereditor verschijnt.
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion en klik op de map Run.
In het rechter venster zie je nu al het een en ander staan wat wordt opgestart.
Klik met je rechter muisknop in dat venster en kies voor Nieuw > Tekenreekswaarde.
Typ een geschikte naam, bijvoorbeeld LogitechDriver.
Klik nu met je rechter muisknop op de nieuwe waarde en klik op Wijzigen.
In het venster dat verschijnt typ je bij Waardegegevens het volledige pad naar het bestand in en de bestandsnaam.
Als het bestand bijvoorbeeld driver.exe heet en zich in C:\Program Files\Logitech\Drivers\ bevindt, wordt het volledige pad C:\Program Files\Logitech\Drivers\driver.exe.
Klik op OK, sluit de Registereditor af en start opnieuw op.

Guus.
 
Geplaatst door Tony2005
Ik heb ook het volgende gevonden
Daar heb je in dit geval weinig aan, want met dat programma kun je alleen items DIE AL VANUIT HET REGISTER WORDEN GESTART in- en uitschakelen.
Je zult er dus toch voor moeten zorgen dat je driver wordt opgestart vanuit het register.
Daarna heb je dat programma ook niet nodig, want je kunt het nieuwe item nu in- en uitschakelen (mocht je dat willen) via Start > Uitvoeren > Msconfig > OK > tabblad Opstarten.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan