programma bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DannyGeysen

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Dit doet zich enkel voor op mijn Windows 7 Home Premium (32 bit) systeem. Bij andere Windows 7 gebruikers draait het programma wel.

(Sonar Log Viewer van Lowrance: http://www.lowrance.com/en/Downloads/Sonar-Log-Viewer-SLV/ )
Het betreft een viewer voor Sonar Logs. De toepassing opent zonder problemen. Maar van zodra ik een SonarLog open, nestelt deze zich links onderaan ,geminimaliseerd in het scherm. Het draait dan blijkbaar in een loop; als ik probeer het bestand te maximaliseren of afsluiten, bevriest het programma. Enkel CTRL + ALT + delele sluit het progrmma af. (CPU gebruik loopt op tot 100 %; gebruik RAM 850 MB. Er is in totaal 4 GIG RAM geïnstalleerd.)

In de event manager is volgende info te vinden: Application Halt id 1002.
Ik heb ook al geprobeerd het programma in Compabilititeitsmodus XP te draaien, zonder succes.
Daarna heb ik het programma verwijderd; een registry cleaner gedraaid en de software opnieuw geïnstalleerd. Het probleem was niet opgelost.
Tenslotte heb ik alle drivers bijgewerkt naar de laatst beschikbare versie, ook zonder resultaat.
Wat kan ik nog proberen?
Met andere programma's ondervind ik geen probleem.

Wel vreemd dat er op hun website niet bij staat op welk besturingssysteem dit programma kan draaien. Heb je de leverancier al gevraagd naar een oplossing? Onder XP draait het wel?

Op een 2e PC draait het programma vlot onder XP, geen probleem.
De producent beweert ook dat het op geen enkele Windows7 PC bij hen problemen geeft. Blijkbaar alleen bij mij dus ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan