programma dat geluid opneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik12345

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
49
ik weet niet of ik deze vraag hier moest zetten maar ik kon geen goede plaats vinden dus als die fout is sorry.


ik zoek een programma dat alleen geluid opneemt als er geluid is.
dus dat je die aanlaat staan dat alles wat het hoort word opgenomen.
alvast bedankt.:D
 
die ken ik ja maar als je daar mee opneemt neemt die ook op als er geen geluid is en dat wil ik niet ik wil dat ie alleen opneemt als er geluid is.
 
weet je ook zo iets maar dan voor beeld dus bijv. met een webcam:D
 
als ik klik op dowload en dan op die site weer op download klik komt er een hele rare site waar ik het niet kan downloaden kijk zelf maar.

maar toch bedankt:D
 
ik bedoel een programma dat met de webcam alleen filmt als er beweging is en als geen geen beweging meer is het weer stopt
 

de eerste link staat bij het programma:

Runs in the background, and starts recording when sound is detected from the microphone input.

wat zoveel betekend als: draait op de achtergrond en begint met opnemen als er geluid is waargenomen van de microfoon input.

Wat volgens mij betekend dat hij begint als er geluid is. Of hij weer stopt als het ophoudt? weet ik niet maar ik vermoedt dat de eindtijd in te stellen is op een aantal minuten na het laatste geluid? Lijkt me namelijk het meest logische. Anders zou hij doorgaan tot de schijf vol is...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan