Programma geluid is weg!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FCBarcelona

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2011
Hallo,

Onlangs was ik wat onnodige programma's aan het verwijderen. Onbewust heb ik per ongeluk een programma van het geluid van mijn laptop (= acer TravelMate 4101WLMi) ook verwijderd. Kan iemand mij een link geven zodat ik die programma weer kan downloaden? Zonder geluid op je laptop is echt lastig!

Alvast bedankt!

Wat voor Geluid Driver zat er op je Acer?
Bij mijn Acer Aspire zit er in ieder geval Realtek op en dat is hier te downloaden. :thumb:

Aan THWIT: Ik heb op jouw link geklikt, ik had 'm ontvangen. Ik klik op 'accepteren' en dan op 'next'. Maar ik kom op een site waar staat: Object moved here. Ik klik op 'here' maar dan kom ik terug op de gewone pagina terecht.

Aan Bertus: Ik had die site al gezien, maar ik weet niet waar ik dan op moet klikken.

Huh, dat is gek, want ik krijg dan deze pagina waar je een besturingssysteem moet kiezen en dan een setup kan downloaden...

Ik heb het gedownload. Ik drukte op computer terug opstarten, het is nu terug opgestart, maar mijn geluid is nu nog altijd niet terug. :(

Ik heb het gevonden! Ik heb het gedownload, maar het blijft in mijn documenten en ik weet niet hoe ik het moet starten.

Volgens de site van Bertus zou je deze moeten downloaden.
Hoop dat dat werkt! :thumb:

[edit]
Opes... niet genoeg ververst...
Maar wat lukt er niet met het starten?

[/edit]

Laatst bewerkt:
Dus ik heb 'm gedownload (duurde fractie van een seconde), maar nu weet ik niet hoe ik 'm kan gebruiken. Want hij zorgt er niet automatisch voor dat ie werkt.

Het is een .zip bestand.eerst uitpakken dus(rechtermuisklik)
Ik ga wel even uit van vista?

Aah, maar ik heb windows XP, maar met de rechtermuisknop snap ik nog niet zo goed.

Ach ja natuurlijk xp...(typoo)

Als jij rechtermuisklik doe en dan voor open kiest.Staat de onderste regel als setup?

Set up(dubbel) aanklikken.Als goed is gaat die dan installeren.Dat wilde die hier wel.ik onderbreek dat dan want kan er niets mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan