Programma om makkelijk bestanden over te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, zonet, maar ook daar doet ie het dus niet...krijg geen toegang...nou moet ik je ook vertellen dat ik niet precies weet wat ik nou moet intikken....

In de handleiding van Quick 'n Easy staat het zoals ik al schreef...maar werkt niet

Ik doe nog 1 poging...:thumb:

T maakt allemaal geen enkele F.... uit, ik kom er niet doorheen, ik ga effe naar buiten, mijn hond uitlaten en vloek de hele wereld bij elkaar.....meestal lukt het daarna wel...

Bedankt Crash, ik appericieer jouw geduld.

:thumb:

Je moet in de adresbalke het volgende intypen:

ftp://xx.xx.xx.xx

De X staat voor de nummers van het IP-adres.

Het spijt me, maar ik stop hiermee, dit fokt me zo op dat ik het niet begrijp...geen zin in.
Ik kijk toch voor die crack/serial voor File Share Pro, dat werkt tenminsten als programma!

Nogmaals dank,

Dit programma is gemaakt door een Nederlander, ik ga ook op zoek naar deze man dan kan ie het mij in het Nederlands uit gaan leggen.

En als ik het dan weet zal ik het hier ook laten weten, hebben andere mensen er ook nog wat aan.

Nogmaals dank,

He he het is dus gelukt.....

Het heeft dus toch even geholpen om giga te schelden en te vloeken....

In het programma moet je dus aangeven welke poort je wilt forwarden, das dus standaard 21, die forward je dus ook in je router.

Dan kijk je hoeveel connecties je wilt toestaan, in mijn geval maar 5, omdat er gewoon maar een aantal mensen gebruik mogen maken en er ook nooit meer dan die 5 online zullen zijn.

In Pasv heb ik het ip van de router gezet en 5 poorten opgesomd. Die poorten heb ik ook geforward in de router en....in de firewall; dat doe je door naar de XP firewall te gaan naar Geavanceerd/Instellingen/Toevoegen en daar dezelfde 5 poorten erin te zetten...de naam, in mijn geval Bestandsdeling met poortnummer...en dan onderin het poortnummer, 2x en dat dan voor alle 5 de poorten.

Veel werk...maar als je dus weet hoe dit moet is het een eitje, maar das altijd!

Thanks, :thumb:

Jazeker, heel erg mooi, en ik begrijp van miijn broer dat het nu makkelijker is om eea binnen te halen.....

Maar...ik deed Shields up...en nu blijkt dat de Stealth Prove is niet in orde.

Bij het vorige programma was alles Stealth, nu blijkt mijn FTP wijdopen te staan 21

En de 5 poorten die er staan zijn er 4 van CLOSED en 1tje zelfs OPEN!!

Die heb ik ondertussen gewijzigd naar een andere poort en ook veranderd in de router en de firewall en nu staan er 5 Closed...

Hoe krijg ik ze allemaal weer Stealth? Of moet ik uitwijken naar een andere firewall ipv de XP/SP2?

T is duidelijk en logisch natuurlijk dat een ftp server die aan staat ook open staat....

Ik heb trouwens dat proggie kunnen opwaarderen naar een zwaardere versie waardoor er nog meer mogelijk is.

Het programma heet: Quick 'n Easy FTP Server...oa weg te halen via www.webattack.com

Crash, nogmaals dank voor je hulp.

groet,

Even een update...

Quick 'n Easy leek heel leuk maar op een of andere manier floepte die server er na verloop van tijd uit....en kreeg iemand natuurlijk geen kontakt. Kon ook niets vinden in de instellingen wat ik kon veranderen waardoor ie aan zou blijven, dus denk een technisch gebrek.

Zonde, want was een leuke server.

Maar...Ave Cesar! Cesar FTP 0.99 heb ik er nu dan opgezet, een simpele 16 bit look server, bewerkelijker qua instellingen, meer stappen dus, maar vele malen sneller en ook veel stabieler, hij blijft gewoon lekker draaien.

Cesar is gratis....ook leuk natuurlijk.

Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan