Programma verwijderen Windows 8.1 Pro !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD50

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Hallo,

Heb een tijd geleden een probreer versie geinstalleerd van Auotodesk 3ds Max 2013 Design. Nu wilde ik deze vandaag verwijderen van mijn computer met Windows 8.1 Pro. Ik krijg echter steeds het volgende bericht als ik het wil verwijderen:

"De bewerking kan niet worden voltooid omdat de map of een bestand in de map in een ander programma is geopend. Sluit de map of het bestand en probeer het opnieuw"

Ik vraag me af welk programma of map er geopend moet zijn en waarom ik het programma niet kan verwijderen, weet hier iemand een oplossing voor ??

JMGD.

Dan zal er nog iets actief zijn op de achtergrond. Probeer eens je pc te herstarten en daarna te verwijderen in het configuratiescherm. Als dat niet lukt kan je altijd Revo-uninstaller gebruiken :thumb:

Kijk bij taakbeheer

Beste JohnMGD50,

Probeer is te kijken in het taakbeheer, waarschijnlijk is er nog een proces actief van het programma dat je wilt verwijderen. Daarna moet je het nog een keer proberen te verwijderen.

Als je niet weet hoe je in het taakbeheer komt, klik dan op deze link:http://www.zdnet.nl/help/144730/taakbeheer-in-windows-8/.

Groetjes thomasb:d

thomasb:

Heb Taakbeheer opgestart maar zegt "Er zijn geen actieve toepassingen"

dizzyboy97:

Heb Revo uninstaller gebruikt, programma zegt ook dat hij de folder verwijderd heeft, maar op het bureaublad staat het er nog altijd. Ben er achter gekomen dat het een folder is met een ISO file dat ik niet verwijderd krijg, heb het proberen te branden, echter file (5.2GB) is te groot voor een normale DVD. Het is dus niet een geinstalleerd programma dat verwijderd moet worden maar een .ISO file !!

JMGD.

PS:
Als ik op het bestand "maxdes.2013_x64" (Type: schijfkopiebestand) klik, krijg het volgende te zien:

"De bewerking kan niet worden voltooid omdat het bestand in System is geopend"

JMGD.

Laatst bewerkt:
Heeft niemand enig idee ??????
Het is en blijft toch een vreselijk besturingssysteem, ben blij dat ik ook nog een iMac heb, ben er hard aan het denken de Windows computer maar te dumpen !!!!

JMGD.

Laatst bewerkt:
Aha,.... het is een iso van een torrent..
https://www.google.nl/search?q=maxd...j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

En: Probeer eens troep op een andere manier te verwijderen.
Ga naar:
start
uitvoeren
en type dan
msconfig
Daar zit een tab "opstarten"
Kijk eens of daar processen tussen zitten die er niet horen.
Zeker? Uitschakelen en pc herstarten.
NOK, vinkje weer terugzetten en andere proberen.

Probeer Malwarebytes eens
en anders deze:
http://usa.kaspersky.com/downloads/tdsskiller

In het allerlaatste geval: boot van een Hirens of andere (windows) boot cd en ga dan naar de schijf en verwijder de iso handmatig.

Perfect Andre,

Kon de troep nu makkelijk op de normale manier verwijderen, bedankt !!

JMGD.

PS: Ondanks dat is Windows niet mijn favourite OS, sorry !!

Welke v/d methodes werkte in dit geval? Voor tips aan anderen.
Volgende keer uitkijken.... ;)

Hallo Andre,

Deze werkte:

En: Probeer eens troep op een andere manier te verwijderen.
Ga naar:
start
uitvoeren
en type dan
msconfig
Daar zit een tab "opstarten"
Kijk eens of daar processen tussen zitten die er niet horen.
Zeker? Uitschakelen en pc herstarten.
NOK, vinkje weer terugzetten en andere proberen.

Groetjes

JMGD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan