Programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
247
Hallo,

Ik ben bezig met een programma te maken wat bedoeld is om door veel mensen te gebruiken. Het programma moet kunnen worden geïnstalleerd. Ik weet dat je naar Build > Publish kan gaan in Visual Studios 2005 maar als je het dan wil publishen dan gaat dat wel, maar als iemand het dan probeerd te installeren met die publish file-tjes dan duurd dat super lang. Dus hoe kan ik zorgen dat je dit programma normaal kan installeren (met windows installer ofzo)?
 
Nou, ik heb bijvoorbeeld om het install-probleem te verhelpen mijn eigen installer gemaakt, (vb 6.0) die je helemaal kan instellen door alleen maar een textdocumentje aan te passen. Verder kan je wat standaard installers/setup progs wel vinden via google, denk ik


V.:thumb:
 
Oké is goed. Kun je effe een bijlage posten van je installer?
Kan iemand (anders) misschien effe een link posten van een site waar je zoiets kan downloaden? Dat zou ik namelijk erg chill vinden.
 
link...
Noot dat het bestand dat je moet aanpassen in de map "files" het zit. ;) het is een bestand zonder extentie, zo laten, gewoon openen met kladblok.
Hoop dat het werkt,


V.:thumb:
 
Ik heb je installer bekeken en ik vind het een heel vet programmaatje maar dit is eigenlijk niet wat ik zocht want wat ik zoek is het volgende:
Iemand die geen Visual Studios 2005 heeft moet mijn project als een programma kunnen draaien. Dus ik zoek geen installer die alle project file-tjes uitpakt, want dan kan die gene het alsnog niet draaien. Ik zoek een installer waarmee je een project dus als een programma installeerd. Ik hoop dat jullie me nog snappen want dat zou fijn zijn.
 
Probeer Inno Setup, hiermee kan jij je eigen installatie programma maken. Of download een trial versie van Macrovision (Installshield).
 
(met windows installer ofzo)?

Als je het met windows installer wilt doen, moet je bij visual studio.net zoeken naar een nieuwe project voor: Setup And Deploy, Daar staat een setup wizard kies daar voor, je hoeft dan alleen maar bestanden toetevoegen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan