programmaatje om kaarten mee te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.jillal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hallo, ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen. Op mijn oude p.c. heb ik jaren geleden vaker zelf verjaardagskaarten enz. gemaakt en uitgeprint.
Maar nou weet ik niet meer met welk programmaatje dat was? Iemand enig idee?
Niet met works in elk geval, daar staan ook wel een paar kaarten, maar die vind ik niks.
Ik heb op mijn nieuwe p.c. overal gezocht, maar vind niks.::confused:
Wie weet wat?
groetjes: Annie

Je hebt die pc zeker niet meer?

Wat het kan zijn is een oude versie van Photoshop.

nou nee die p.c. heb ik al lang niet meer.
maar photoshop?? ik betwijfel het, klinkt me niet bekend in de oren.
Maar toch bedankt voor de reactie.
Volgens mij gewoon een printprogrammaatje.

Laatst bewerkt:
dat zal heel moeilijk worden denk ik zonder naam er zijn er veel:(

Ik ziet heel diep te denken, vroeger had ik een programma die alleen banners en kaarten maakte.

In de naam zat ook iets met Banner :rolleyes: Misschien dat dit je op weg werkt.

Groet

Het programma waarmee je banners kunt maken heb ik nog op een oude diskette gevonden, maar dat maakt dus alleen maar banners.
En dat is niet wat ik zoek.
Ik zou het echt niet meer weten waarmee ik die kaarten maakte.
Ik weet alleen, dat ik ze zelf helemaal moest ontwerpen, dat ik figuren invoegde en dan ook tekst.
Jammer, ik had toen in die tijd alles genoteerd, hoe ik dat deed, want na een tijdje vergat ik het steeds weer, hoe het moest. Maar die oude beschrijvingen heb ik helaas allemaal weggegooid. :evil: :evil:

Dit is frustrerend, ik weet het verder niet, heb je al geprobeerd te googlen?:confused:

heb even gekeken, maar dus ook ecards.
in elk geval bedankt voor de moeite:thumb:

Dat programma kan je niet downloaden, dat moet je kopen....

Andere benadering :) : jaren geleden.... hoelang? Een programmma, stond dat al op die pc bij aanschaf? Zo ja was dat een merk pc? Of was dat soms gedownload? en zo ja Was het een zwaar programma? zoals Photohop? of een lichter zoals Paint? Kon je er nog meer mee doen dan verjaardagskaarten mee maken?

Print shop de luxe en print shop companion, daar kon je kaarten in allerlei mogelijke vormen mee maken, ook briefhoofden, banners, visitiekaartjes, banners en ga zo maar door.
Print shop de luxe basis stond op 3 diskettes, de aanvulling op 2 en Print shop companion waren ook weer 3 diskettes, de twee programma's gebruikten elkaar plaatjes en dergelijke.
Heb het nog wel ergens, maar dit gaat niet werken onder de moderne windows versies.

hallo Maestro, ik kon er inderdaad vanalles mee maken.
Ik heb er ook div. banners mee gemaakt.
Dan is het misschien wel een van die programmaatjes geweest. Ik had die p.c. 2e hands gekocht van iemand,
die er alles vanaf wist en die heeft me toen ook vanalles erop gezet. Dat is zeker wel al 8 jaar geleden Ik had ook div. diskettes erbij waarop stond "print" en heb nog geprobeerd om op de nieuwe p.c te openen, maar het werkt niet.
Jammer dan, want nou gaat alles via het net: de ecards.
Maar ik vond zo`n zelfgemaakte kaart toch wel veel leuker, je kon er persoonlijke dingen aan toevoegen.
In elk geval bedankt voor de reaktie.:thumb:
EN MUMZEL:
Om dat programma te kopen ?? Ik heb er reakties over gelezen, dat het niet zo geweldig is.
Maar ook bedankt voor de reaktie. :thumb:
Leuk zo`n forum:love:
groetjes Annie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan