in je vorige versie op tabblad "Competitie District 61" waren die VerID & TeamID verdwenen en dan had ik er zelf iets van gebakken door het laatste deel van de naam te bekijken. Is dat een cijfer, dan is dat het zoveelste team van eenzelfde ploeg. Dat werkt natuurlijk alleen maar netjes als die ploeg ook effectief niet zou eindigen op een cijfer, zoals je bijvoorbeeld geen "Willem 2" (ik weet dat het normaal Willem II moet zijn, maar het is voor het voorbeeld) hebt. Je zou die dan hernoemen naar "Willem_2", met zo'n underscore ertussen. Dus ja, moet het nu met die IDs of met die nummers ?
Ik vermoed ook dat je graag bepaalde kolom verborgen zou willn houden, die voor jou niet relevant zijn.
Daarnaast heb ik nu in A1 een getal staan. Dat is iets met 3 cijfers na de komma en dat moet je van rechts naar links lezen. Dus in B1-B2 staat daar 2,132 en dat wil zeggen van recht naar links, 1e speeldag zijn er 2 dubbels, 2e speeldag 3 dubbels, 3e speeldag 1 dubbel en de 4e speeldag 2 dubbels. Dat zou je anders kunnen helpen om die ploegen te zoeken.
In bijlage, een nieuwe versie, enkel voor dat getal in A1
Dus wat moet er nog gebeuren ?