Programma's connecten niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nona87

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Hoihoi,
Verschillende downloadprogramma's verbinden niet meer.. Zoals Ares enzo, Kazaa.. En als ze het wel doen downloaden ze maar niet.. Weten jullie hier een oplossing voor?
Dankjulliewel!

Recentelijk zelf dat probleempje gehad. Bleek uiteindelijk (zonder dit 100% zeker te weten) dat mijn externe firewall dan wel een update van Windows (firewall???) dit had veroorzaakt.
Mogelijk heb je je firewallsoftware recentelijk bijgewerkt / opnieuw geinstalleerd ?

Ja ik wou de poorten toestaan, maar toen kwam een hele wizardachtig iets, wist ook niet zo goed wat ik daar en wel en niet mocht doen.. Heb het net nog veranderd, maar het blijft hetzelfde.. Het is met norton, heb daar gekeken bij de programma's maar verder kom ik ook niet

Mijn kennis op dit punt gaat lang niet ver genoeg om je daar een fatsoenlijk antwoord op te kunnen geven. Maar wellicht weet je nu wat de oorzaak is van het probleem. Nu alleen nog even wachten op de reactie van iemand die exact weet wat te doen.

In de tussentijd zou je (als je WinXP hebt) systeemherstel uit kunnen voeren naar een moment van VOOR het probleem?

Ja maar trouwens, dat was niet met ares, dat kwam zo opeens, dat gebeurde zojuist met azureus, krijg ik beveiligingswaarschuwingen van.. Dacht ff dat het dit forum was, dus ff in de war.. Maar met ares lukt het nog steeds niet! Heb daar niets veranderd geloof ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan