Programma's om je computer snel en schoon te houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Hoi,

Ik ben zuinig op mijn pc, en wil ik hem dus snel en schoon houden. Ik heb nu Ccleaner er op staan voor het verwijderen van cookies en dergelijke, en MalwareBytes voor de detectie van malware. Mijn vraag is simpel: welk programma's zijn volgens jullie nog meer handig om mijn computer schoon en snel te houden?

Bedankt :)

Hetbeste programma... .een image programma... zodra je vermoedt dat er iets mis is.... dan zet je je image terug.
Als je de data/mijn documenten map etc op een andere schijf altijd weg schrijft.... kun je hem zo terug zetten.
Als je internet geschiedenis van bijv Firefox bewaren wilt.. daar zijn tools voor... dus kun je later die backup zo terug zetten.
Als de schoonmaak programmas... soms zitten er zaken bij waarbij het niet duidelijk is waarom ze iets deleten...
Niet aan beginnen...

Langs CCleaner en Revo unistall pro. ( Met Revo ook kan je schoon PC mee onderhouden ! ) gebruik ik al jaaaren veel EasyCleaner -->> KLIK <<-- Zeer handige app. maar die moet je ook zeer goed kennen en ook leren ! ! :(
En gebruik ik ook ATF-Cleaner -->>KLIK

Laatst bewerkt:
Het beste programma zit naar de monitor van die PC te turen, die bepaald wat er zo en al op komt.

Al die programma's roepen allemaal wat maar het is met elk van die progjes behelpen.

Bij elke installatie van iets komt er rommel mee en als je het deïnstalleerd blijft er altijd wat achter, ook met Revo.

Die optie met een image is idd dan de beste oplossing als je het zelf niet in de hand kunt houden, windows helpt je daarmee niet met zijn winsxs map.

Langs CCleaner en Revo unistall pro. ( Met Revo ook kan je schoon PC mee onderhouden ! ) gebruik ik al jaaaren veel EasyCleaner -->> KLIK <<-- Zeer handige app. maar die moet je ook zeer goed kennen en ook leren ! ! :(
En gebruik ik ook ATF-Cleaner -->>KLIK

Dank je! Maar welk voordeel hebben deze programma's tov de programma's die ik al genoemd heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan