Programma's starten niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

WilliamVW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
1
Beste Allemaal!
Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem.
Sinds kort kan ik geen programma's starten vanuit het bureaublad en taakbalk, ook sommige programma's wil hij niet installeren.
Ook sommige instellingen/programma's starten vanuit het configuratiescherm lukt niet, hoe vaak ik ook klik.
Dit probleem is eigenlijk gekomen sinds ik de BSOD's heb gekregen van '' Page fault in non paged area'' en ''bad_pool_header''.
Deze BSOD's heb ik opgelost met het flashen van mijn bios. Sindsdien heb ik dit probleem, de computer werkt nu uitermate goed, behalve dit.
Ik ben eigenlijk ten einde raad, nadat ik met verschillende programma's mijn pc heb geinspecteerd op eventuele fouten, deze geven geen fouten weer.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Hieronder wat gegevens van mijn computer:

Moederbord : ACER MCP73PV
Chipset : nVidia GeForce 7100
Processor : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2400MHz
Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 9500 GS
Harde Schijf : Western Digital WD64 00AAKS-22A7B SCSI Disk Device (640GB)
Harde Schijf : Western Digital WD64 00AAKS-22A7B SCSI Disk Device (640GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRAM GH15F
Monitor Type : Acer Acer X203H - 20 inches
Netwerkkaart : Nvidia MCP73 Ethernet
Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate Professional Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (64-bit)
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 5.4 AAN 7.9
 
Laatst bewerkt:
Eerst Windows maar eens in Veilige modus opstarten, en een nieuw Windows account maken. Dan de pc normaal starten en kijken of je, ingelogd met dat nieuwe Windows account, wel weer nuttige dingen kunt doen.
Indien dat werkt, dan is er een probleem met (het gebruikersprofiel van) je 'oude' account. Als het geen oplossing biedt, dan zal het probleem ergens in Windows liggen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan